| کد خبر: 238435 |

در جلسه بررسی پروژه های عمرانی مطرح شد؛

ادامه احداث رینگ چهارم در دستور کار بودجه سال 1401

شهردار اصفهان در ادامه جلسات بررسی مشکلات و برنامه ریزی پروژه های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان در منطقه 5 شهرداری اصفهان حضور پیدا کرد.

تین نیوز
شهردار اصفهان در ادامه جلسات بررسی مشکلات و برنامه ریزی پروژه های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان در منطقه 5 شهرداری اصفهان حضور پیدا کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: در ادامه سلسله برنامه های حضور در محل پروژه های بزرگ شهر، این هفته برای ادامه پروژه رینگ چهارم جلسه ای برگزار کردیم که در این جلسه کیلومتر 45 تا 63 این پروژه بررسی شد.   

وی با بیان اینکه از نظر من باید این پروژه ادامه پیدا کند، تصریح کرد: با این وجود باید مشکلات موجود در این پروژه در نظر گرفته شود تا بتوانیم به بهترین شکل از آن بهره‌برداری کنیم. 

شهردار اصفهان ادامه داد: گلوگاه هایی در این پروژه وجود داشت که از نزدیک آن‌ ها را مشاهده کردیم و مقرر شد راهکارهایی برای بهبود وضعیت این گلوگاه ها ارائه شود.   

وی افزود: موضوعات این پروژه در دستور کار بودجه سال 1401 قرار خواهد گرفت و شهرداری در حد استطاعت مالی خود برای تکمیل این پروژه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

4_5875262875764788034.JPG

*اولویت دوم حلقه حفاظتی کیلومتر 45 تا 63 است 

در ادامه معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در ادامه جلسات بررسی مشکلات و برنامه ریزی پروژه های بزرگ عمرانی در منطقه 5 حاضر شدیم و به مباحث و موضوعات این منطقه پرداختیم. 

ایرج مظفر با بیان اینکه حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان 78 کیلومتر است که 46 کیلومتر آن در محدوده شهر اصفهان قرار دارد، تصریح کرد: اولویت دوم حلقه حفاظتی از کیلومتر 45 تا 63 است که این مسیر در مناطق 13 و 5 واقع شده که البته عمده این پروژه به منطقه 5 مربوط می ‌شود.     

وی گفت: برخی مشکلات بر سر آزادسازی این محدوده وجود دارد، در این جلسه اولویت بندی های لازم برای ادامه حلقه حفاظتی انجام گرفت و مقرر شد که اقدامات و توافقات اولیه با ارتش انجام شود تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.   

وی با بیان اینکه همچنین امروز پروژه های شاخص و مهم منطقه 5 رصد و مشکلات آن مطرح شد، گفت: در نظر داریم پروژه های بزرگ این منطقه مانند مجموعه فرهنگی واقع در منطقه، پارک 22 هکتاری و ساماندهی چهارباغ بالا را به زودی به نتیجه برسانیم.  

4_5875262875764788035 (1).JPG

*اتفاقات بسیار خوبی در منطقه 5 با مشارکت مردم در حال رخ دادن است 

مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان در این جلسه با اشاره به پروژه های مختلف منطقه اظهار کرد: پروژه مجموعه ورزشی مادر و کودک (آیلین ملکیان) با اعتبار 35 میلیارد ریال از سال 96 آغاز شد و طی مدت 16 ماه به بهره برداری رسید. همچنین خیابان کمکی ارتش موسوم به خیابان آیت الله طاهری حدفاصل بلوار شهدای صفه تا بهداری لشکر با تعاملاتی که با ارتش صورت گرفت در مدت زمان 6 ماه و با هزینه بالغ بر 3 میلیارد تومان اجرایی شد. 

احمد رضایی تصریح کرد: عملیات تعریض پل شهید ستاری واقع در بزرگراه شهدای صفه، بازسازی موتورخانه سلمان، احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ و خط انتقال واقع در پارکینگ زاگرس پارک کوهستانی صفه، ساماندهی پیاده روی مجاور رودخانه پارک های ملت 1 و 2، احداث ساختمان ملاقات پادگان غدیر، اجرای پوشش تارتان مسیر سی و سه پل تا پل فلزی، تعریض باند جنوبی و احداث باند شمالی بلوار نظام سپاهان شهر، سازه فضاکار و پوشش سقف روی مخازن ذخیره فاضلاب سپاهان شهر، انعقاد و لخته سازی تصفیه خانه سپاهان شهر، ساماندهی و تعریض خیابان نظرمیانی، ایجاد پاتوق گنجینه زندگی حسین آباد، مرمت و زیباسازی دیوار واقع در تقاطع محله حسین آباد، احداث کلکسیون گیاهان دارویی پارک کوهستانی صفه، بازسازی و مرمت باغ نور مطابق با استانداردهای مورد نظر، زیباسازی و نصب المان و زیباسازی و فضای سبز میدان شورا از جمله برخی از پروژه هایی است که طی سالیان گذشته عملیات اجرایی آنها به پایان رسیده است. 

وی در ادامه به برخی پروژه های در حال اجرای منطقه اشاره کرد و افزود: احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید با 45 درصد پیشرفت، احداث مجموعه فرهنگی حسین آباد با پیشرفت 70 درصد، احداث سالن مطالعه سپاهان شهر با پیشرفت 90 درصد و احداث خط انتقال پساب از سپاهان شهر به صفه با پیشرفت 95 درصد از جمله برخی از پروژه های در حال اجرای منطقه است.  

مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان با اشاره به برخی پروژه های شاخص و آتی منطقه 5 که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، تاکید کرد: تملک و احداث مسیر رینگ حفاظتی و مسیر دوچرخه سواری سپاهان شهر، مجموعه فرهنگی و پردیس موسیقی گل نرگس با اعتبار حدود 300 میلیارد تومان، احداث پارک 22 هکتاری گل نرگس(پارک ملل) با مبلغ 100 میلیارد تومان، احداث درایگاه نظر و فضای سبز بیشه خزایی با اعتبار حدود 50 میلیارد تومان و ساماندهی پیاده روها و رفیوژ میانی خیابان چهارباغ بالا با مبلغ حدود 100 میلیارد تومان از جمله برخی از این پروژه هاست.

وی با بیان اینکه منطقه 5 شهرداری اصفهان رتبه نخست کسب درآمد در میان سایر مناطق شهرداری اصفهان را داشته است، افزود: اتفاقات بسیار خوبی در منطقه 5 در حال رخ دادن است و بسیاری از این اتفاقات با همکاری مردم منطقه بوده و باری روی دوش شهرداری نمی گذارد.       

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.