| کد خبر: 238434 |

◄ کمک مدیریت شهری برای ارتقای معیشت خانواده بزرگ اتوبوسرانی

شهردار اصفهان گفت: تدبیر مدیریت شهری اصفهان در حوزه حمل و نقلی، به‌روزرسانی تجهیزات و ارتقای معیشت خانواده بزرگ اتوبوسرانی است.

تین نیوز

علی قاسم‌زاده بامداد امروز با حضور در صبحگاه رانندگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان ضمن ابراز خرسندی از حضوردر جمع رانندگان به بهانه روز حمل و نقل، اظهار کرد: از اینکه فرصت قدردانی از زحمات تک تک شما رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را پیدا کرده‌ام بسیار خوشحالم؛ هرچند که این زحمات بدین شکل قابل تقدیر و تشکر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وی رانندگی در شهر آلوده اصفهان را یکی از سخت ترین مشاغل ذکر کرد و افزود: نیاز است تا رانندگان از تمرکز بالایی برخوردار باشند که این موضوع باعث صرف زیاد انرژی و فرسایش شغلی می شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه رانندگان به دلیل نیت خدمت به مردم پاداش حقیقی خود را از پروردگار متعال خواهند گرفت، تصریح کرد: در مدیریت شهری نیز به نوبه خود به خواسته رانندگان اتوبوسرانی عمل خواهیم کرد.

وی از اعمال مساعدت شهردار به رانندگان در حقوق واریزی آن‌ها خبر داد و گفت: این مساعدت را در حد امکان از ماه پیش‌رو بیش از سه برابر خواهیم کرد، البته تلاشمان بر این است این مهم به صورت سالانه به‌روزرسانی شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه یکی از مهم ترین دغدغه های شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان رسیدگی به وضعیت اتوبوسرانی است، تاکید کرد: مساعدت بیشتر برای به‌روزرسانی تجهیزات و ارتقای معیشت خانواده بزرگ اتوبوسرانی انجام می شود.

-5897492484483823979_121.jpg

رفع مشکلات خانواده اتوبوسرانی تا حد امکان

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم بر رفع مشکلات خانواده اتوبوسرانی تا حدامکان خبر داد و گفت: با فراهم شدن تسهیلات کافی برای خانواده رانندگان خانواده این عزیزان می توانند در محیطی سرشار امنیت و آسایش زندگی کنند.

محمدرضا فلاح با بیان اینکه رانندگان اتوبوسرانی در جبهه اول خدمت‌رسانی حرکت می‌کنند، تصریح کرد: این موضوع را به خوبی در اپیدمی کرونا مشاهده کردیم و از همین رو از زحمات تمام این افراد نهایت تقدیر را دارم.

وی تاکید کرد: مشکلات خانواده اتوبوسرانی شهرداری اصفهان بارها توسط نماینده آن‌ها در شورای کار مطرح و به اطلاع شورای اسلامی شهر و شهردار رسیده است که تا حد توان سعی بر رسیدگی به آنها داریم.

گفتنی است، شهردار اصفهان علاوه بر حضور در صبحگاه رانندگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان، از بخش های مختلف حمل و نقلی شهرداری از جمله پایانه های شهر، مرکز کنترل ترافیک شهرداری، مترو و مرکز معاینه فنی خودروهای شهر اصفهان بازدید و به مناسبت روز حمل و نقل از کارکنان این بخش ها تقدیر کرد.

-5897492484483823983_121_1.jpg

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.