| کد خبر: 265011 |

استاندار قم:

مونوریل قم، در نظر مردم به نمادی از ناکارآمدی دولت‌ ها مبدل شده است

طرح نیمه تمام منوریل به نحوی در قم بلا تکلیف مانده است که در نظر مردم به عنوان نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است.

تین نیوز

استاندار قم بیان کرد: طرح نیمه تمام منوریل به نحوی در قم بلا تکلیف مانده است که در نظر مردم به عنوان نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است.

سیدمحمد آقامیری امروز ۹ آذرماه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که با حضور دکتر داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان، در تالار کرامت استانداری برگزار شد، گفت: مونوریل، فرودگاه و مترو، فاضلاب، طرح ملی مسکن، جزء مهمترین طرح های استان قم به شمار می روند.

وی افزود: فرودگاه قم با وجود نیازمندی به بودجه و هماهنگی های بسیار، از جمله طرح هایی است که قطعا به دنبال حل قطعی همه مشکلات و راه اندازی آن هستیم.

آقامیری با اشاره به طرح مونوریل در قم اظهارکرد: این طرح یکی از مهمترین مطالبات مردمی و مراجع و علما است که بارها این موضوع را در جلسات به ما گوشزد می کنند تا هر چه زودتر این پروژه تعیین تکلیف شود.

استاندار قم بیان کرد: این طرح نیمه تمام به نحوی در قم بلا تکلیف مانده است که در نظر مردم به عنوان نمادی از ناکارآمدی دولت ها مبدل شده است.

وی گفت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم در سفر استانی خود به قم قول دادند که در خصوص پروژه های بزرگ مترو، مونوریل و فرودگاه قم تعیین تکلیف قطعی انجام شود.

آقامیری بیان کرد: مجوز موافقت اصولی را در خصوص فرودگاه قم اخذ کرده ایم و در حال آماده سازی مدارک برای کسب مجوز احداث و سپس مجوز بهره برداری از آن هستیم.

وی گفت: در خصوص مونوریل نیز باید گفت که این طرح را قطعا با بودجه های استانی نمی توان پیش برد، و امیدواریم با عنایت ویژه سازمان برنامه و بودجه در اموری که مورد تاکید رئیس جمهور محترم نیز خواهد بود بتوانیم گره های بزرگی را از شهر قم باز کنیم.

با تمام توان برای حل مشکلات مردم قم تلاش می کنیم

در ادامه این جلسه، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه شورای راهبردی توسعه استان قم با اشاره به عزم جدی دولت برای حل مسائل قم بیان کرد: با تمام توان برای حل مشکلات مردم قم تلاش می کنیم و با تکیه به روحیه جهادی مدیران استان به خصوص شخص استاندار به دنبال حل مشکلات مردم و استان قم هستیم.

وی با اشاره به تامین اعتبارات طرح های بزرگ و کوچک قم گفت: در بخش مونوریل، مترو، حل مشکلات مرتبط به ریزگردها، فرودگاه قم، فاضلاب، توسعه زیرساخت های آموزشی و ورزشی و تامین اعتبارات مرتبط به مسکن اعتبارات خوبی به قم تخصیص می یابد و این روند تا حل این مشکلات این استان ادامه خواهد یافت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.