| کد خبر: 68347 |

تلاش راهداری گیلان برای پیش‌گیری از بروز سیل

تین نیوز | به رغم بارش شدید باران در استان گیلان مأموران راهداری این استان با پاکسازی مداوم دهانه پل‌ها از بروز طغیان رودها و بروز سیل پیش‌گیری می‌کنند.
 

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه گرفتگی دهانه پل‌‌ها موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها به سطح جاده می شود، اظهار کرد: پاکسازی دهانه پل ها از مهمترین عوامل جلوگیری ورود سیلاب به سطح جاده است از این رو ، راهداران با ماشین آلات سنگین در حاشیه پل ها و مسیل ها استقرار یافته اند.

محمود ایرانپرست تأکید کرد: راهداران لحظه به لحظه دهانه پل‌ها را پاکسازی می‌کنند تا از ورود طغیان رودخانه و سیلاب‌ها به سطح جاده‌ها جلوگیری شود.

وی همچنین از رانندگان خواست با توجه به بارش باران ، لغزندگی راه‌های استان و کاهش‌دید، سرعت مطمئنه را رعایت کنند و با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری داشته‌باشند.

ایرانپرست با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای تداوم بارندگی در استان اضافه کرد: رانندگان می توانند قبل از حرکت ، با برقراری تماس تلفنی به مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با شماره های ۳۳۳۱۱۱۱۱ با پیش شماره ۰۱۳ و شماره ۱۴۱ در هر لحظه از شبانه‌روز ، از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

وی همچنین گفت: پنجشنبه شب در محو ر رودبار - منجیل ریزش جزئی کوه را داشتیم که اختلالی در تردد ایجاد نکرد و با حضور به‌موقع راهداران، مشکل برطرف و مسیر پاکسازی شد.

بازسازی پل آب‌نمای روشن‌ده
از سوی دیگر سید فرهنگ بخشی مدیر راه وشهرسازی شهرستان رضوانشهر نیز به خبرنگار ما گفت: عملیات بازسازی پل آب‌نمای «روشن‌ده» درمحور پونل به خلخال که در اثر بارندگی وسیلاب چند روز اخیر تخریب شده و عبور و مرور اهالی این روستا را مختل کرده بود با تلاش راهداران و عوامل  راه و شهرسازی شهرستان رضوانشهر توسط یک دستگاه لودر و ۲ دستگاه کامیون امروز بازسازی وعبور و مرور برقرار شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.