| کد خبر: 2466 |

در محور سوادکوه

نقص فنی اتوبوس اسکانیا ۳۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

تین نیوز | نقص فنی اتوبوس اسکانیا در محور سوادکوه 36 نفر را راهی بیمارستان کرد و خبرنگار حاضر در محل حادثه توسط راننده اتوبوس و افسر پلیس‌‌راه تهدید به شکستن دوربین شد.
 
انحراف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور سوادکوه سبب مصدومیت 36 مسافر شد که با همکاری نیروهای امدادی به بیمارستان‌های سوادکوه و فیروزکوه اعزام شدند.
 
اتوبوس حادثه‌دیده 42 سرنشین داشت
این اتوبوس که 42 سرنشین داشت از ساعت 20 روز گذشته با یک ساعت تاخیر از تهران عازم بابلسر بود که در منطقه رستوران چشمه شوراب بخش مرکزی سوادکوه به دلیل نقض فنی به تپه‌های اطراف برخورد کرد.
 
19 نفر از مصدومان از طریق اورژانس 115 به بیمارستان شهدای زیراب اعزام شدند و چهار نفر توسط هلال احمر سوادکوه به بیمارستان زیراب، هفت نفر توسط اورژانس 115 به بیمارستان فیروزکوه، سه نفر از طریق هلال احمر به بیمارستان فیروزکوه و سه نفر هم از طریق ماشین‌های عبوری اعزام شدند و پلیس راه و راهداری هم برای اقدامات ویژه حضور داشتند.
 
اتوبوس اسکانیا دارای نقض فنی بود
شکستگی دست و پا و سر از مهم‌ترین آسیب‌های وارد شده به مسافران بود.
 
مسافران این اتوبوس در گفت‌وگو با خبرنگار صدا و سیما از نقض فنی این اتوبوس قبل از حرکت خبر دادند که جایگزین اتوبوس دیگر شده بود.
 
راننده اتوبوس، خبرنگار صدا و سیما را برای پوشش گزارش تصویری این حادثه تهدید به شکستن دوربین کرد و یکی از افسران پلیس راه مازندران حاضر در این صحنه نیز خبرنگار حاضر در این حادثه را تهدید به معرفی برای مقامات قضایی به دلیل فیلمبرداری از صحنه حادثه و تهیه خبر کرده بود.
 
خبرنگار حاضر در محل حادثه مورد تهدید قرار گرفت
وجود نقص فنی اتوبوس و تردد آن در تعطیلات نوروزی و احتمال سقوط به دره‌های منطقه گدوک احتمال کشته شدن تعداد زیادی از مسافران را محتمل داشته است که لزوم نظارت بیشتر پایانه‌های مسافربری و مسئولان پلیس‌راه را می‌‍طلبد.
 
تهدید راننده مورد تایید پایانه‌های مسافربری و افسر پلیس‌راه مازندران برای پوشش خبری حادثه جای تاسف دارد که لزوم توجیه زیرمجموعه‌های ادارات و نهادهای مختلف توسط مسئولان ارشد استانی را می‌طلبد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.