| کد خبر: 196501 |

ضرورت اجرای پروژه جاده آنتنی پیشوا به اتوبان قم-گرمسار

‌فرماندار پیشوا اجرای پروژه جاده آنتنی پیشوا به اتوبان قم-گرمسار را از ضرورت ها و موجب توسعه شهرستان دانست.

تین نیوز

‌فرماندار پیشوا اجرای پروژه جاده آنتنی پیشوا به اتوبان قم-گرمسار را از ضرورت ها و موجب توسعه شهرستان دانست.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین عباسی در نشست با رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: پیشوا منطقه ای کشاورزی است و در حوزه کشت های گلخانه ای حرف اول را در استان تهران و کشور می زند و سهم ویژه ای در تامین مواد دامی و زراعی استان تهران دارد.

وی افزود: شهرک صنعتی پیشوا با 1400 هکتار وسعت، نتوانسته آن گونه که باید، سرمایه گذاران را به خود جذب کند و شاید یکی از دلایل آن، ضعف و عدم توسعه راه های ارتباطی در شهرستان است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های برون رفت از این وضعیت، اجرای پروژه آنتنی پیشوا به اتوبان قم-گرمسار است که امیدواریم با نگاه و مساعدت ویژه وزارت راه و شهرسازی بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

عباسی اظهار کرد: پیشوا علی‌رغم سابقه مذهبی و فرهنگی دیرینه‌ای که دارد فاقد زیرساخت‌های فرهنگی است و بر همین اساس احداث یک مجموعه فرهنگی،هنری در دستور کار قرار گرفته است اما برای آغاز عملیات اجرایی و تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم تا بتوانیم به مطالبات مردم پاسخ مطلوب داده و رضایت آنان را کسب کنیم.

فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره ارتقای جلیل‌آباد از روستا به شهر، گفت: طرح هندسی میدان ورودی جلیل آباد تهیه شده است ولی تاکنون اجرایی نشده است و با توجه به شهر شدن این منطقه، خواستار آن هستیم تا با تامین اعتبار مورد نیاز، هر چه سریعتر این پروژه عملیاتی شود.

‌رضا نگهبان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز در این نشست، شهرستان پیشوا را نیازمند نگاه ویژه و خدمات موثرتری دانست و گفت: ماهیت حضور ما به منظور خدمت به مردم است و تلاش می‌کنیم تا خدمات بیشتری را به این منطقه محروم ارائه کنیم.

وی افزود: هر آن‌چه در حوزه اختیارات اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است را به کار گرفته تا مشکلات شهرستان پیشوا رفع شود و آمادگی داریم تا از سطوح بالاتر پیگیر توسعه و رفع مسائل موجود در این شهرستان باشیم.

بر اساس این گزارش، سایت اداری شهرستان، مشکلات مجتمع های مسکونی حوزه راه و شهرسازی از جمله خورشید هشتم، ولایت، کوثر، آژینه، پارسارگاد و ...، بازآفرینی شهری و تمدید قرارداد واگذاری قطعات شهرک نقش جهان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.