| کد خبر: 153726 |

شهسواری خبر داد:

آسفالت ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی نوشهر و چالوس طی ۶ ماه گذشته

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نوشهر و چالوس فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی این شهرستان‌ها را در حوزه‌های ساخت و توسعه راه‌ها، مسکن، فنی اجرایی و معماری و شهرسازی در ۶ ماهه اول سال جاری تشریح کرد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نوشهر و چالوس فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی این شهرستان‌ها را در حوزه‌های ساخت و توسعه راه‌ها، مسکن، فنی اجرایی و معماری و شهرسازی در ۶ ماهه اول سال جاری تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران، مجتبی شهسواری ضمن اعلام این خبر گفت : شهرستان‌های نوشهر و چالوس از جمله شهرستان‌هایی هستند که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده، لذا توسعه راه‌ها، ارتقای ایمنی و پیگیری ساخت و سازهای دولتی و مسکن از جمله فعالیت‌های مهم این اداره به شمار می‌روند.

شهسواری تصریح کرد: از این رو در راستای برنامه‌ها و اهداف این اداره در حوزه راه روستایی می‌توان به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بطول ۴۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

وی روستاهای  سماء _ منجیر ، کندوسر ، کهنه ده ، لاشک ، کیاکلا ، فیروزکلا ، پول ، درزیکلا ، امیررود ، چلک ، نجارده ، خیرسر و بنجکول ( نوشهر ) و  باندر ، برار ، میچکار ، کتیر ، کلمه ، لش سر ، پیشمبور ( چالوس )  از جمله روستاهایی دانست که عملیات بهسازی و آسفالت در آنها به انجام رسیده است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های نوشهر و چالوس  همچنین در حوزه مسکن پیگیری و بررسی سندهای ماده ۱۴۷ به تعداد ۱۱۰ پرونده و بررسی پرونده‌های حقوقی به تعداد ۱۷ پرونده در حوزه نوشهر و پیگیری و بررسی سندهای ماده ۱۴۷ به تعداد ۳۴۰ پرونده و بررسی پرونده های حقوقی به تعداد ۲۰ پرونده در حوزه چالوس را از جمله اقدامات دیگر این اداره در سه ماهه دوم سالجاری دانست .

وی افزود : در حوزه شهرسازی و معماری نیز می‌توان به بررسی و بازدید پرونده‌های ماده ۱۰۰ شهرداری به تعداد ۱۰۸ پرونده ( نوشهر ) و ۱۵۰ پرونده ( چالوس ) و همچنین در حوزه نظام مهندسی می توان به بازدیدهای دوره ای از آزمون های ورود به حرفه و ارتقاء پایه نظام مهندسی و بازدیدهای دوره ای نظام مهندسی و کمیته نظارت ساخت و سازهای شهری و روستایی  اشاره نمود .

شهسواری ، بهسازی و آسفالت حوزه شهری سردآبرود ، میانده و تجن کلا را از جمله فعالیت های این اداره در حوزه ساخت و توسعه راهها برشمرد .   

گفتنی است : از ۱۰۵۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی و روستایی موجود در مازندران ، مقدار ۷۲۷ کیلومتر در شهرستانهای نوشهر و چالوس واقع شده است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.