| کد خبر: 10018 |

۱۸ نفر در اثر ۲ تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج – قزوین مصدوم شدند

تین نیوز | معاون مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز گفت: متاسفانه بر اثر رخداد دو تصادف زنجیره ای در اتوبان کرج – قزوین 18 نفر مصدوم شدند.
 
آرش رحمتی با اعلام این خبر اظهار داشت: حادثه اول ساعت 17:44 دقیقه در لاین جنوبی اتوبان کرج – قزوین بعد از پل شهر  هشتگرد جدید رخ داد که بر اثر آن پنج نفر مصدوم شدند.
 
وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه که دو خودرو پراید، یک سمند، یک پرشیا و یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد داشتند یک آقا و چهار خانم مصدوم شدند.
 
معاون مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز اعلام کرد: مصدومان بلافاصله با ورود عوامل اورژانس به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) منتقل شدند.
 
13 مصدوم در حادثه دوم
 رحمتی در ادامه اظهار داشت: حادثه دوم نیز در ساعت 17:58 دقیقه رخداد که بر اثر آن 13 نفر شامل 9 آقا و چهار خانم مصدوم شدند.
 
وی افزود: در این حادثه که در لاین شمالی اتوبان کرج – قزوین ورودی منطقه خور اتفاق افتاد یک دستگاه نیسان، یک پژو و دو پراید با یکدیگر برخورد کردند.
 
معاون مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز گفت: مصدومان این حادثه نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های امام جعفر صادق (ع) و امام حسن (ع) منتقل شدند.
 
رحمتی تصریح کرد: خوشبختانه این حوادث بیمار بد حال نداشته است.
 
تکرار حادثه در یک منطقه
 وی اعلام کرد: متاسفانه در 14 فروردین ماه جاری نیز سه حادثه تصادف در منطقه خور با فاصله 10 دقیقه ای رخداده بود.
 
معاون مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز گفت: پلیس راه و راه و شهرسازی از محله مورد نظر بازدید به عمل آورده اند اما با توجه به نصب علائم هشدار دهنده متاسفانه همچنان شاهد رخداد چنین حوادثی هستیم.
 
رحمتی در پایان اظهار داشت: از مسئولان مربوطه دراین زمینه انتظار می رود با توجه به حوادث متعدد رخداده در این محدوده جلسات و کارگروه های تخصصی برای بررسی مشکل این منطقه و ارائه راه حل برگزار کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.