| کد خبر: 138602 |

◄ حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در آزادراه کاشان + فیلم

برخورد اتوبوس با تریلر در آزادراه کاشان ۱۸ مصدوم برجای گذاشت.

تین نیوز

یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم اصفهان بود، دوشنبه بیست ونهم خردادماه در آزادراه کاشان - نطنز با تریلر حامل بار برخورد کرد.

محمدعلی گلی زواره، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز از برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در آزادراه کاشان به نطنز که منجر به مصدوم شدن ۱۸ مسافر شد، خبر داد.

به گزارش تین نیوز، زواره در گفت وگو با ایمنا، اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم اصفهان بود، ساعت ۰۳:۵۲ امروز _دوشنبه بیست ونهم خردادماه_ در آزادراه کاشان - نطنز با تریلر حامل بار برخورد کرد، در این حادثه ۱۸ نفر مصدوم شدند که از این تعداد، هشت نفر زن، هشت نفر مرد و دو کودک بودند.

برخورد اتوبوس با تریلر

 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه حال هیچ یک از مصدومان وخیم نیست، ادامه داد: ۹ مرد ۲۶ تا ۶۰ سال، هشت زن حدود ۴۵ سال و دو پسربچه هشت و ۱۲ ساله در این سانحه مصدوم شدند.

برخورد اتوبوس با تریلر2

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان، دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ کاشان و یک کد هلال احمر به محل حادثه افزود: مصدومان حادثه طی عملیات فوریتی و درمانی به بیمارستان های خاتم الانبیاء (ص) نطنز، فاطمیه بادرود و شهید بهشتی کاشان اعزام شدند.

حیدری درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در آزادراه کاشان اضافه کرد: تمام مصدومان در وضعیت پایدار و هوشیار به مراکز درمانی منتقل شدند و حال هیچ کدام از آنها وخیم نیست. بیشتر مصدومان دچار شکستگی در دست و پا و تعدادی هم از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده اند.

حجم ویدیو: 12.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27 دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.