| کد خبر: 266177 |

ترافیک کامیون‌ های ترانزیتی در مرز ماهیرود؛ پنجره واحد گمرکی فعال شد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از افزایش ساعت کاری در مرز ماهیرود جهت روان شدن ترافیک ترانزیتی در این مرز خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات هماهنگی در مرز در واقع پنجره واحد گمرکی را فعال کرده‌ایم.

تین نیوز

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از افزایش ساعت کاری در مرز ماهیرود جهت روان شدن ترافیک ترانزیتی در این مرز خبر داد و گفت:  با برگزاری جلسات هماهنگی در مرز در واقع پنجره واحد گمرکی را فعال کرده ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، علیرضا خامه زر با اشاره به برگزاری جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی با همت سازمان صمت و استانداری در مرز ماهیرود اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد برای شکستن بار ترافیکی در مرز، ساعت کاری سازمان ها افزایش و تعداد نیروهای مستقر تقویت شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات سیاسی بین افغانستان و پاکستان انتظار افزایش فعالیت تجاری به لحاظ صادرات و کالای ترانزیتی با کشور افغانستان را داشتیم که منجر به ترافیک و توقف کامیون ها در مرز شد.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: با برگزاری جلسات هماهنگی در مرز در واقع پنجره واحد گمرکی را فعال کرده ایم تا کالاها در منطقه مرزی تخلیه نشوند، لذا هماهنگی های لازم جهت ترانشیپ کالا (انتقال کالا به مقصد میانی و بعد از آن به مقصد اصلی ) و حرکت به سمت افغانستان باید انجام شود.

وخامه زر با اشاره به اینکه بحران ترافیک بار در مرز کمک همه جانبه نهادها را می طلبد و همه باید به روان شدن فعالیت مرز کمک کنیم تا کمتر شاهد دپو و تخلیه بار در مرز باشیم گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش صادرات و کالای ترانزیتی بخش خصوصی، صاحبان کالا، نمایندگان صاحبان کالا و شرکت ها نیز باید تمهیدات لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.