| کد خبر: 194848 |

برنامه‌ریزی منسجم و کامل برای حضور زائران اربعین

تردد تجاری از مرز خسروی در حال انجام است.

تین نیوز

فرماندار قصرشیرین گفت: هم‌اکنون تردد تجاری از مرز خسروی در حال انجام است، البته تردد انفرادی از طرف عراقی نیز به سمت ایران انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: باتوجه به تاکیدات استاندار کرمانشاه در راستای برنامه‌ریزی منسجم و کامل برای حضور زائران اربعین، طی جلساتی که برگزار شده تمامی موانع، مشکلات و الزامات حضور عاشقان ابا عبداله‌الحسین بررسی شده و این شهرستان آماده استقبال از زائران اربعین است.

او گفت: در بحث مسیر‌های تردد و عبور و مرور برنامه‌ریزی لازم برای تقسیم بار ترافیک و پیش‌بینی مسیر‌های جایگزین انجام شده و باتوجه به‌توان و ظرفیت‌های که در استان کرمانشاه و این شهرستان وجود دارد مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

او با اشاره به برپایی مواکب و پارکینگ‌ها در مسیر خسروی، افزود: پارکینگ لازم برای استقرار وسایل نقلیه آماده شده و در این بخش مشکلی متوجه زائران نخواهد بود، در خصوص برپایی مواکب نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده و موکب‌های حسینی پذیرایی زائران عزیز خواهند بود.

تاتار افزود: هم اکنون تردد تجاری از مرز خسروی و پرویزخان در حال انجام است و تردد انفرادی از طرف عراقی نیز به سمت ایران انجام می‌شود، استاندار کرمانشاه به شدت پیگیر بازگشایی مرز خسروی است و امیدواریم این مرز در موعد مقرر برای تردد زائران ایرانی بازگشایی شده و ما پذیرایی حضور این عزیزان در شهرستان قصرشیرین باشیم.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.