| کد خبر: 140274 |

بررسی مشکلات وانت بارها و تاکسی ها

اعضای کمیسیون تخصصی حمل و نقل ، گمرک و ترانزیت مشکلات وانت بارهای ساماندهی شده و تاکسی رانان را بررسی کردند

تین نیوز
اعضای کمیسیون تخصصی حمل و نقل ، گمرک و ترانزیت مشکلات وانت بارهای ساماندهی شده و تاکسی رانان را بررسی کردند

در این جلسه که در اتاق تعاون استان برگزار شد رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان با اشاره به ساماندهی 7 هزار و 300وانت بار در استان گفت : تعداد زیاد این وانت بارهای دارای مجوز باعث بهم خوردن توازن عرضه و تقاضا برای فعالان این حوزه شده است.

محمدی افزود : برخی از وانت بارها در مالکیت باغداران و بنکداران هستند که نباید ساماندهی می شدند و برای کار مجوز می گرفتند.
وی اضافه کرد : وجوهی که رانندگان وانت بار در قالب مصوبات شورای شهر پرداخت می کنند متناسب با خدمات دریافتی آنان از شهرداری نیست .
به گفته رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان وانت استان ، از سال 89 به اجبار پلیس و سازمان تاکسیرانی همه وانت بارها شامل فعال ، غیر فعال ، درون شهری و برون شهری خلاف مصوبه مجوز گرفتند و ساماندهی شدند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هم در این جلسه ، توقف بیجا ، تجمع غیر مجاز و ایجاد ترافیک در خیابان های شلوغ را ازجمله مشکلات تردد وانت بارها در شهر بیان کرد.
میزانی اضافه کرد : معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین فقط بر عملکرد وانت بارها نظارت می کند و مشکلات آنان باید در تعاونی ها حل و فصل و مدیریت شود .
مسئول تعاونی تاکسیرانی هم در این جلسه ، بیمه رانندگان و مسافر کشی خودروهای شخصی در ایستگاه های تاکسی را از مهمترین مشکلات تاکسیرانان بیان کرد.
ولایی تعداد تاکسی های شهر قزوین را 3 هزار و 800 تاکسی بیان کرد .
در این جلسه مصوب شد : برای ساماندهی وانت بارها کمیته ای با حضور دستگاه های مرتبط در این کمیسیون تشکیل و با برگزاری جلساتی ثابت به تقاضا ، مشکلات و نحوه خدمات مربوط به حمل ونقل کالای شهری رسیدگی شود .
همچنین در این جلسه مقررشد : جلسه ای تخصصی با حضور نماینده رانندگان ، شهرداری و اتاق تعاون برای واگذاری امور مربوط به تاکسی بی سیم 133 به تشکلات واجد شرایط تشکیل شود
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.