| کد خبر: 258626 |

38 کیلومتر از جاده های ایلام ایمن سازی شدند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از نصب ۳۸ کیلومتر حفاظ بتنی(نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته تاکنون خبر داد.

تین نیوز

سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: نصب نیوجرسی در سطح راه های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای در نصب شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، چشمه خاور با بیان اینکه نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در سطح راه های استان نیز در دست اقدام است، افزود: راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از تعمیر ۵۶ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام به منظور صیانت، ارتقا ایمنی و تسهیل تردد در طرح تعمیر، تعریض و ایمنی سازی در استان ایلام اجرایی شد.

چشمه خاور با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل یادآور شد: تا قبل از ایام اربعین پیش رو در بخش های مختلف راهداری چون خط کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل- ایلام- مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران، پروژه ها تکمیل شده و پایان خواهند یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر عملیات روکش نیز در دست اجراست که تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.