بازدید سایت : ۸۵۸۰۱
در راستای تکریم مسافران و برنامه ریزی مدون ایام عید؛

ویژه برنامه های نوروزی فرودگاه ایلام اعلام شد

اقدامات، برنامه ها، راهبردها و پیش بینی های لازم در خصوص تسهیلات ویژه در ایام نوروز ١٤٠٢ در فرودگاه ایلام پس از بررسی کارگروه ها و تحلیل کارشناسی، با محوریت تکریم مسافران اعلام شد.

ویژه برنامه های نوروزی فرودگاه ایلام اعلام شد
تین نیوز |

اقدامات، برنامه ها، راهبردها و  پیش بینی های لازم در خصوص تسهیلات ویژه در ایام نوروز ١٤٠٢ در فرودگاه ایلام پس از بررسی کارگروه ها و تحلیل کارشناسی، با محوریت تکریم مسافران اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اقدامات، برنامه ها، راهبردها و  پیش بینی های لازم در خصوص تسهیلات ویژه در ایام نوروز ١٤٠٢ برای فرودگاه ایلام پس از بررسی کارگروه ها و تحلیل کارشناسی به شرح زیر اعلام شد:

 -تشکیل ستاد خدمت رسانی نوروز ١٤٠٢ با مسئولیت مدیرکل / مدیرفرودگاه و با حضور همه واحدهای ذیربط.

  -حضور دائمی مدیر یا معاون فرودگاه به عنوان جانشین در محل خدمت

 -تشکیل کمیته حفاظتی و امنیتی جهت تمهیدات لازم تا قبل از تعطیلات نوروز در فرودگاه .

تهیه و ارسال صورت کشیک مدیران – معاونین و کارکنان مسئول در ایام نوروز.٥ -صورت کشیک نوروزی فرودگاه ها به مسئول ستاد نوروزی.

-  استقرار اورژانس و ضرورت ارائه خدمات نوروزی از سوی مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی

- رصد و پایش رخدادهای امنیتی در سطح سامانه های حیاتی و زیرساخت فناوری اطلاعات و طرح های امنیتی از جمله شرایط اضطرار در ستاد و فرودگاه های کشور با اهتمام مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات.

 -تهیه و تنظیم گزارش های دقیق آماری و ارسال آن به مسئول ستاد تسهیلات نوروزی جهت توزیع به ارگان های مرتبط.

 -پیش بینی و رفع نواقص سیستم های ( گرمایشی و سرمایشی) ساختمان ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه های فرودگاهی، جداول، رفع نواقص روشنائی پارکینگ ها ،دستگاه های توزین و کمک ناوبری ودستگاه های بازرسی و کمک بازرسی (گیت وی، ایکس ری).

-برگزاری جلسات با شرکت های هواپیمایی و ارتباط منسجم با ارگان های نظامی – امنیتی و مرتبط در فرودگاه از جمله (پلیس، سپاه، گمرک، گذرنامه ، سوختگیری، اورژانس و....) در راستای رفع کاستی ها و ایجاد وحدت رویه. 

-اجرای برنامه های فرهنگی،منطقه ای و بومی_محلی با محوریت سفره هفت سین در استقبال از نوروز ١٤٠٢. 

 -پخش جاذبه های گردشگری از نمایشگرهای سالن فرودگاه.

-ساماندهی فضای سبز و گل کاری و سبزه آرایی محوطه ترمینال ها. 

 - تعیین افرادی با لباس متحدالشکل تحت عنوان "راهنمای مسافر" با هماهنگی روابط عمومی 

 -آمادگی کامل برای پذیرش پروازهای نوروزی به صورت ٢٤ ساعته. 

-برقراری میز خدمت متشکل از شرکت های هواپیمایی به منظور پاسخگویی در زمان تأخیریا ابطال پرواز.

-نظارت مستمر و گزارش هرگونه تأخیر ( بیش از ٣٠ دقیقه) پرواز به ستاد شرکت جهت هماهنگی و پیگیری از سازمان و شرکت های هواپیمایی جهت کاهش و مدیریت تأخیرها.

-ارائه تسهیلات ویژه به افراد توان خواه.

 -ایجاد دسترسی آسان به درگاه فرودگاهی و ارائه بهترین کیفیت پاسخگویی به تماس های تلفنی و همچنین برقراری سیستم نظرسنجی از مسافرین. 

 -نصب منشور حقوق مسافردر ترمینال ها و مکان های قابل رؤیت.

 -حضور به موقع و منظم غرفه داران و بهره برداران در محل کار جهت رفاه حال مسافران.

نظارت مستمر بر رعایت اصول بهداشتی به ویژه در رستوران ها، فست فودها، خوراکی فروشی ها و غیره.

نظارت و کنترل محسوس ونامحسوس بر قیمت ها و عملکردغرفه ها، رستوران ها، تاکسیرانی و... همراه با ثبت گزارشات.

 - ارائه شیفت های لازم و مستمر به واحد ستادی جهت آمادگی جهت پاسخگویی به اعلام نیازهای فرودگاه های کشور.

 -نظارت بر حضور مستمر و پاسخگویی رؤسای ایستگاه های شرکت های هواپیمایی و گزارش عملکرد مستند به ستاد جهت انعکاس به سازمان هواپیمایی و شرکت ها در خصوص اقدامات بعدی.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.