| کد خبر: 251567 |

شرکت خدمات فرودگاهی، هواپیمایی زاگرس را از ایلام فراری داد

مقام مسئول شرکت‌ فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از توقف فعالیت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه ایلام خبر داد و گفت:برخورد نامناسب شرکت خدمات فرودگاهی دلیل این اتفاق است.

تین نیوز

مقام مسئول شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از توقف فعالیت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه ایلام خبر داد و گفت:برخورد نامناسب شرکت خدمات فرودگاهی دلیل این اتفاق است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، جواد یگانه اظهار کرد:عدم ارائه خدمات مناسب توسط کادر شرکت خدمات رسان مستقر در فرودگاه باعث شد شرکت هواپیمایی زاگرس فعالیت حمل و نقل هواپیمایی در ایلام را متوقف کرد.

وی افزود: سطح کمی و کیفی امکانات و تجهیزات شرکت خدمات رسان در فرودگاه ایلام و همچنین برخورد نامناسب کادر این شرکت موجب شد مدیریت شرکت هواپیمایی زاگرس در یک نامه رسمی عدم ادامه فعالیت هوایی خود در ایلام را اعلام کند. به این ترتیب از 8 سورتی پرواز مشهد - ایلام، چهار سورتی این خط هوایی از جدول پرواز های استان ایلام حذف شد.

وی یادآور شد: مذاکراتی با سازمان هواپیمایی کشوری برای بر استقرار یک شرکت خدمات رسان دیگر انجام شده، اما هنوز نتیجه مشخصی در این زمینه اخذ نشده است. در صورت استقرار یک شرکت دیگر، انحصار از شرکت فعلی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت های جانبی به شرکت های هواپیمایی به شکل انحصاری در اختیار این شرکت خدمات رسان است، ادامه داد: استقرار و فعالیت انحصاری این شرکت باعث بروز چالش با همه شرکت های هواپیمایی فعال در استان شده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام بیان کرد: با توجه به حجم زیاد مسافر در مسیر ایلام به تهران و مشهد و برعکس و کمبود ناوگان هوایی، حذف شرکت هواپیمایی زاگرس این مشکلات را بیشتر خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.