| کد خبر: 200788 |

واژگونی پژو پارس در ایلام 3 کشته و زخمی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور کمربندی شرقی ،حوالی تونل دوقلو،به علت تخطی از سرعت، متاسفانه یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور کمربندی شرقی ،حوالی تونل دوقلو،به علت تخطی از سرعت، متاسفانه یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد: در پی تماس مردمی با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یکدستگاه خودرو در محور کمربندی شرقی ،حوالی تونل دوقلو شهر ایلام ، بلافاصله ماموران پلیس راه استان ایلام به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون و در این حادثه یک نفر کشته و 2 نفر زخمی شدند.

رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه مجروحان این حادثه بلافاصله توسط یگان‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند،یادآور شد:افزایش سرعت و عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئنه می‌تواند برای راننده و سرنشینان خودرو بسیار خطرناک و حادثه ساز باشد.

همتی‌زاده تصریح کرد: خواب‌آلودگی، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو از جمله مواردی است که در افزایش خطر حوادث جاده‌ای بسیار موثر است و می طلبد با توجه به کوهستانی و پرپیچ بودن محورهای مواصلاتی استان، رانندگان حتماً با هوشیاری کامل و دوری از هرگونه عجله و شتاب تردد کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.