| کد خبر: 197720 |

‌جاده مهران پاکسازی شد

در محورهای منتهی به سه مرز دیگر‌ هم ترافیک داریم.

تین نیوز

 مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور مهران، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور اهواز به بستان‌ منتهی به چزابه، در محور خرمشهر منتهی به پایانه شلمچه و در جاده منتهی به مرزی خسروی، نیمه‌سنگین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه اظهار داشت: امروز به دلیل واژگونی تانکر حمل سوخت در محور ایلام، ترافیک سنگین رخ داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: البته حدود ساعت 12:30 امروز این تانکر واژگون‌شده توسط عوامل راهداری از جاده خارج شد اما به دلیل آنکه ترافیک زیادی پس از بروز این اتفاق پس زده شده بود، کماکان ترافیک محور مهران در ایلام، سنگین است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور اهواز به بستان‌ منتهی به مرز چزابه نیمه سنگین است.

محرابی‌نیا بیان کرد: همچنین هم‌اکنون ترافیک در محور خرمشهر منتهی به پایانه شلمچه و در جاده منتهی به پایانه مرزی خسروی نیز نیمه‌سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: زائران و مسافران می‌توانند با ارسال عدد 40 به سامانه 1000141 از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه مطلع شوند.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع هراز 

محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مقاطع پیچ پرن و ‌سه راهی چلاو هستیم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در تونل شماره 3 محور چالو‌س‌، گفت: هم‌اکنون تردد‌ در مسیر رفت و برگشت محور‌های فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت ‌روان است.

‌وی اضافه کرد: در حال حاضر طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران مقاطع پل کردان، پایانه کلانتری، پل کلاک و ساسانی‌ نیمه سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر 2246 دستگاه تردد شمار و 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری تردد، ترافیک و آخرین وضعیت جاده‌ها را رصد می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.