| کد خبر: 13461 |

مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام معرفی شد

تین نیوز |  طی مراسی با حضور غلامی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عطرچیان، پولادی معاونت عمرانی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران شركت های حمل و نقل، مهرداد جهانی به عنوان مدیركل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام معرفی شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام در این مراسم، غلامی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهارداشت:‌ یكی از عناصركلیدی و موتور محرك درتوسعه اقتصادی هرجامعه حمل و نقل است كارآمد است . حمل و نقل خدمتی عمومی و فراگیر است كه همه اقشار مختلف مردم را در بر می گیرد و با توجه به ابعاد و تاثیرات گسترده اقتصادی كه صنعت حمل ونقل بعنوان یك صنعت زیر بنایی درتوسعه اقتصادی هر كشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت استان ایلام با دارا بودن 425 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق وساخت پایانه مرزی مهران  در سالهای اخیر ، و با بهره برداری از این پایانه  ضمن فراهم آوردن امكانات توسعه مناسبات تجاری میان دو كشور ایران و عراق موجب توسعه اقتصادی استان های كرمانشاه ، كردستان ، لرستان و ایلام و خارج شدن این استان ها از بن بست فعلی حمل و نقل شده است.

وی گفت :  با توجه به تردد روزانه 5 هزار نفر مسافر و تردد حدود 1000 دستگاه كامیون از مرزبین المللی مهران و قرار گرفتن عراق در مسیر كریدور شرق – غرب كه می تواند یكی از كریدور های مهم ترانزیت میان آسیا و اروپا باشد. همه این عوامل  باعث میشود كه صنعت حمل ونقل در استان فعال و از اهمیت بیشترب برخودارباشد  و نقش تاثیرگذاری در كشور داشته باشد.

وی افزود :تاكنون 180 میلیارد ریال اعتبار برای مرز مهران هزینه شده و در سال جاری بیست میلیارد ریال اختصاص یافته است. وی خاطر نشان كرد:  اقدامات خوبی دربخش راه دراستان انجام شده و طرح مطالعات بزرگراه ایلام ، كرمانشاه به خوزستان انجام شده درصورت اجرایی شدن میتواند نقش اساسی درتوسعه استان ایلام و حمل و نقل داشته باشد.

 در این مراسم، سلیمانی، مدیر اسبق نیز با ارایه گزارشی از روند فعالیت‌های حمل و نقلی در مدت مدیریت خود در حمل و نقل و پایانه ها بیان کرد و از همه مسئولان استانی و انجمن های صنفی و شركت های حمل و نقل  در  راستای توسعه حمل ونقل استان همكاری داشته اند تشكر و قدردانی نمود.

همچنین مهرداد جهانی، مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام  نیز در سخنانی كوتاه اظهارداشت:  یکی از شاخص های اصلی توسعه اقتصادی کشورها رشد و توسعه صنعت حمل و نقل می باشد. امروزه نقش حمل و نقل در توسعه پایدار بسیار روشن و انکار ناپذیر است.

وی گفت: استان ایلام با توجه به مرز بین المللی مهران در تردد مسافر و كالا نقش اساسی در حمل و نقل كشور و استان داشته باشد و باید از این فرصت استفاده كرد.

همچنین پولادی، معاون عمرانی استانداری ایلام نیز مطالبی درخصوص فعالیت حمل و نقل در استان بیان کرد.

در خاتمه مراسم با اهدا لوح تقدیر از خدمات سلیمانی در مدت حضور در اداره كل حمل و نقل و پایانه های  ایلام  تقدیر و ضمن قرائت حكم انتصاب مهرداد جهانی كه از طرف كشاورزیان، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر شده، این حكم به وی ابلاغ  شد. 
 
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سالارهادی زاده 0 0

    درخصوص نظارت برحمل بار اتوبوس که برای ۶کیلو وزن مبلغ۴۰۰۰۰هزارتومان میگیرن تعاونی ۱۶ابدانان چرا از طرف سازمان نظارتی نیست