| کد خبر: 90579 |

با حضور معاونین وزیر برگزار شد:

جزئیات مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

تین نیوز | تودیع و معارفه مراسم تودیع مدیرکل اسبق و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان تهران با حضور معاونین محترم وزیر آقایان محفوظی و علیزاده برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در مراسم مذکور که با حضور مدیران کل استان تهران، فرماندهان پلیس راه، دو تن از معاونین وزیر، فرمانداران و شهرداران استان تهران برگزار شد، فریبرز واحدی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان تهران گفت: پنج سال زمان کمی نبود، اگرچه با کمبود اعتبارات مواجه بودیم اما این اداره کل توانست با اعتماد بخش خصوصی و پیمانکاران شاخص، مهم‌ترین پروژه‌هایش را راهبری کند.

وی در ادامه افزود: از اعتماد پیمانکاران متشکرم، آقای مهندس محمدزاده نیز از مدیران کل متخصص و متعهد هستند و از تمام دوستانم می‌خواهم تا ده برابر و حتی صدبرابر بیشتر از من از ایشان حمایت کنند.

وی کاهش پانصد نفری کشته‌های تصادفات رانندگی بین سال‌های ۹۰ تا ۹۵ را حاصل تعامل گروهی کارشناسان و مدیران دانست و گفت: این نتیجه یک اتفاق نبود بلکه تجلی روح همدلی بخش خصوصی و دولتی و تعهد راهداران استان تهران بوده است.

واحدی همچنین افزود: در حوزه مسکن مهر، استان تهران از ۳۸۵ هزار واحد مسکن مهر هدف‌گذاری شده برای شهرهای این استان و پرند و پردیس ، ۱۰۷ هزار واحد سهم استان تهران بود که تاکنون ۹۵ درصد این تعهدات عملیاتی شده است.

وی با اشاره به پایان یافتن پروژه مسکن ویژه تهرانسر واتفاقات خوب در بافت‌های فرسوده گفت: امیدوارم آقای مهندس محمدزاده توجه ویژه‌ای به اقدامات در حوزه عمران و بهسازی شهری داشته باشند.

در این مراسم همچنین مهندس کریمی معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: تغییر در مدیریت امری طبیعی است و دکتر واحدی یکی از طولانی‌ترین مدیریت‌ها را در وزارت راه و شهرسازی داشته‌اند، ایشان نیرویی پرتلاش و با انگیزه بالا بودند و من خوشحالم که وقتی به عنوان یک شهروند در راه‌های استان تهران تردد می‌کنم تفاوت محسوس این راه‌ها با سایر استان‌های کشور به خوبی فهمیده می‌شود.

این یک رسم بوده است که همیشه وزرای راه و شهرسازی در دولت‌های مختلف قوی‌ترین و توانمندترین نیروها را به عنوان مدیرکل راه و مسکن و ترابری استان تهران استفاده کرده‌اند که این مساله هم در مورد دکتر واحدی و هم آقای مهندس محمد زاده صادق است. بنده به شخصه معتقدم که اگرچه مدیریت شخص واحدی را در استان تهران در سمت راهبری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از دست داده‌ایم ولی مدیرکل لایق و توانمند دیگری را در این سمت داریم.

کریمی در بخش دیگری از سخنانش از آقای محمدزاده خواست تا پی‌گیر مطالبات زیاد پیمانکاران حوزه راه استان تهران با حدت و شدت و مدیریت اثر گذارشان باشند.

در مراسم مذکور همچنین مهندس محفوظی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت متبوع ضمن خوش آمد به مهندس محمدزاده و بررسی سوابق خوب ایشان در حوزه مدیرکلی راه و شهرسازی استان قزوین و معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و آرزوی توفیق برای ایشان در سمت جدید، از خدمات درخشان و تاثیرگذار دکتر واحدی در پنج سال مدیریت راه و شهرسازی استان تهران تقدیر کرده و خطاب به مهندس کریمی گفت: بطور یقین وزارت راه و شهرسازی از مدیران لایق خود در سمت‌های مختلف استفاده خواهد کرد.

در این مراسم همچنین حکم انتصاب محمدزاده از طرف وزیر راه و شهرسازی و تقدیر ایشان از واحدی  قراءت شد.

محمد زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در سخنانی گفت: مشی مدیریتی من نگاه به عملکرد افراد است و از تمام کارکنان و مدیرانی که در حوزه‌هایشان تاثیرگذار و کارگشا و موثر هستند کمک خواهم گرفت و اولویتی در تغییر مدیران ندارم و از نگاه ویژه مقام عالی وزارت به استان تهران متشکرم و امیدوارم در این سمت بتوانم به اهداف وزارت متبوع و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنم. ​

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.