| کد خبر: 262925 |

صدور سه حکم جداگانه برای «محسن هرمزی»

علیرضا زاکانی شهردار تهران « محسن هرمزی » را به سمت « معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» منصوب کرد.

تین نیوز

علیرضا زاکانی شهردار تهران طی سه حکم جداگانه « محسن هرمزی » را به سمت « معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران»، «سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو)» و «سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران» منصوب کرد.

به گزارش تن نیوز به نقل از ایلنا،  در بخشی از حکم انتصاب هرمزی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است:

«نظر به شایستگی، تخصص و تعهد جناب عالی به موجب این حکم به سمت «معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» منصوب می شوید. امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های تخصصی، موجبات خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید. رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جناب عالی در سایه تحقق سیاست ها و برنامه های ابلاغی باشم. توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت دارم.»

همچنین در بخشی از حکم انتصاب هرمزی به عنوان سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو)» منصوب می شوید. امید است براساس اسناد فرادست و برنامه های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت رسانی، نسبت به برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید. توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت می کنم.» 

علاوه بر این، در بخشی از حکم انتصاب هرمزی به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» منصوب می شوید. امید است براساس اسناد فرادست و برنامه های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی سازمان و تسریع در انجام خدمت رسانی، نسبت به برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال سازمان و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید. توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت می کنم.» 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس شهری 4 0

    باسلام
    عجب سوپر منی بود این آقای هرمزی و ما نمی دونستیم بابا خب یک قائم مقامی شهرداری هم بهش می دادید تا پست هاش کامل بشه گناه داره بیچاره.