| کد خبر: 256393 |

بهزاد راجی به عنوان سرپرست روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای سازمان منصوب شد

در مراسمی با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، بهزاد راجی به عنوان مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان معرفی شد.

تین نیوز

در مراسمی با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، ضمن تجلیل از علیرضا فخاران مدیر پیشین روابط عمومی، بهزاد راجی به عنوان مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل، جمعی از مدیران سازمان و مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده ای و همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان گفت: افتخار من این است که بخشی از سابقه خدمتی خود را در حوزه روابط عمومی سپری کرده ام.

وی روابط عمومی را کاری دشوار، طاقت فرسا و پرمسئولیت توصیف کرد و افزود: به سهم خود از زحمات تمامی همکارانم در روابط عمومی سازمان تقدیر و تشکر می کنم، همچنین از تلاش های آقای فخاران طی تصدی مدیریت روابط عمومی و حضور پررنگ روابط عمومی در امور مختلف با وجود مسئولیت ها و حجم بالای فعالیت های سازمان قدردانی می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد: مدیر روابط عمومی با انرژی و توان و سوابق موثر خود و استفاده از تمامی ظرفیت ها در جهت تبیین مسئولیت های سازمان و ارائه طرح های نو به نحوی تاثیرگذار عمل کند.

امانی ضرورت تبیین جایگاه و مسئولیت ها و فعالیت های سازمان به مردم را یادآور شد و گفت: باید با پرهیز از روزمرگی و با ارائه طرحهای جدید و نو به دنبال اثرگذاری و همچنین به تصویر کشیدن زحمات و خدمات رانندگان و راهداران شریف و تلاشگر باشیم.

بر اساس این گزارش در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات منصور فخاران طی مدت تصدی مدیریت روابط عمومی تقدیر شد و با ابلاغ حکم، بهزاد راجی به عنوان مشاور ریاست و سرپرست دفتر روابط عمومی سازمان معرفی شد.

گفتنی است بهزاد راجی مشاور ریاست و سرپرست دفتر روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، سوابق مدیریتی در شهرداری تهران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و دیوان محاسبات کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضاطهماسبی 0 0

    آقای رئیس.به عوامل خودت ابلاغ کن وقتی برف میاد نمک نپاشید جاده ها رو.گند زدید به آب.به زمین ها