| کد خبر: 254543 |

◄ انتصاب معاون جدید حمل و نقل- فنی و اجرایی اتحادیه سازمان‌ های حمل و نقل همگانی کشور

مدیر عامل اتحاده سازمان های حمل و نقل همگانی کشور ماموریت اصلی اتحادیه را حوزه حمل و نقل دانست و رسیدگی به امور بیمه رانندگان، سوخت و توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را جزو وظایف مهم اتحادیه برشمرد.

تین نیوز

طی حکمی از سوی متولی مدیرعامل اتحادیه، راه نورد به عنوان معاون حمل و نقل – فنی و اجرایی اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور منصوب گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور، آیین معارفه راه نورد معاون جدید حمل و نقل – فنی و اجرایی روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه سال جاری با حضور متولی مدیرعامل، صباغان قائم مقام، یزدان مسئول حراست و سایر مدیران و پرسنل اتحادیه برگزار شد.

در ابتدای جلسه متولی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه میهمانی خدا، ماموریت اصلی اتحادیه را حوزه حمل و نقل دانست و رسیدگی به امور بیمه رانندگان ، سوخت و  توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را جزو وظایف مهم اتحادیه برشمرد و اذعان داشت با عنایت به اهمیت موضوع حوزه حمل و نقل سال پرکار و پرتلاشی را در پیش رو خواهیم داشت و اظهار امیدواری نمود با تعامل و همکاری مضاعف مدیران و کارکنان اتحادیه بتوانیم در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم عزیز ایران اسلامی گام های موثری برداریم.

در خاتمه جلسه راه نورد ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از اعتماد مهندس متولی به خویش تشکر نمود و بیان داشت تمام تلاش خود را برای ماموریتی که اتحادیه به اینجانب محول نموده معطوف خواهم داشت و امیدوارم بتوانم با  کمک سایر همکاران خدمات ارزنده ای در راستای خدمت به مردم و رضای خداوند ارائه نمایم.

شایان ذکر است راه نورد در کارنامه اجرایی خود سوابق شهردار شهرهای موسیان و زرین شهر در استان ایلام و شهردار شهرهای صفی آیاد، میانرود و عرب حسن شوشتر در استان خوزستان، کارشناس استانداری خوزستان و استانداری ایلام، سرپرست سازمان عمران شهرداری آبادان و مسئول امور عمرانی فرمانداری دهلران را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.