| کد خبر: 242905 |

با حکم رئیس سازمان راهداری؛

مسئول ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور منصوب شد

با حکم معاون وزیر راه، سومین مسئول ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در یک سال اخیر منصوب شد.

تین نیوز

با حکم معاون وزیر راه، سومین مسئول ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در یک سال اخیر منصوب شد.

به گزارش تین نیوز، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از انتصاب علیرضا احمدی فینی به عنوان سرپرست این ستاد و برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست قبلی یعنی علیرضا سلیمانی در دیروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت) با حضور تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنی اسدی معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان خبر داد.

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت

احمدی فینی جایگزین علیرضا سلیمانی شد که ۲۰ اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با حکم داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منصوب شده بود و تنها 5 ماه در این سمت قرار داشت.

سلیمانی نیز خود جایگزین مهدی دهاقین شده بود که نیمه اردیبهشت ماه سال گذشته در این جایگاه قرار گرفته بود.

گفتنی است ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تا اوایل دولت یازدهم ذیل ریاست جمهوری فعالیت می‌کرد ولی در زمان وزارت عباس آخوندی (مرداد ۱۳۹۴) با مصوبه هیئت وزیران به وزارت راه و شهرسازی و سپس به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از دستگاه‌های تابعه وزارت راه منتقل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • زیبا 2 0

    سلیمانی هم نتوانست ، مشکل را حل کند، اسقاط یک شبه هشت هزار خودرو فرسوده در یک شب و آنهم زمانی که سایت برای عموم بسته بوده است.

  • رحمت 0 0

    ا سلام خدمت شما مسئولین محترم بنده یک شهروند اذربایجانغربی هستم ک ب شهرستان چالدران مسافرت کرده بودم ک هر بار تو این شهرستان با سوختگیری cngبا مشکل برمیخورم ک عامل ان مسئول جایگاه هس ک بدون نوبت بعضیا رو ک با پارتی بازی از شهرداری کارت خارج از نوبت گرفتن و بدون توجه ب اذ هام مردم سوختگیری میکنن ایا مگه میشود ک ماشین شخصی افراد رو جزو ماشین های ارگان های دولتی کرد و بدون اینک برچسب یا پلاک دولتی باشه یا حتی بدون داشتن تابلو حق مردم رو زیر پا بزارن و مسئول جایگاه هم حمایت شون کنه ب امثال من هم بگه شما شهرستانی هستین حق حرف زدن یا اعتراض رو ندارین مسئولی نیست ک جوابگو اینا باشه