بازدید سایت : ۷۷۲۴۰

کسب مقام سوم خراسان شمالی در جشنواره روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی

کسب مقام سوم خراسان شمالی در جشنواره روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی

تین‌نیوز | در چهارمین جشنواره روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در محور حقوق شهروندی موفق به كسب مقام سوم این جشنواره شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی چهارمین جشنواره روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت ماه سال جاری در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با معرفی برگزیدگان در سه گروه (الف،ب و ج )در رشته‌های روابط عمومی و پژوهش، روابط عمومی الكترونیك،فعالیتهای روابط عمومی و حقوق شهروندی ، فعالیت های مربوط به روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، روابط عمومی و خلاقیت و نوآوری، روابط عمومی و پاسخگویی، ارتباطات رسانه ای، تبلیغات و نمایشگاه  ها و برترین برترین ها معرفی شدند.

جوایز این جشنواره شامل لوح تقدیر، تندیس، جایزه ویژه و اثری نفیس از سوی وزیر راه و شهرسازی تحت عنوان سلام بر ایران شهر به برگزیدگان این رشته ها در سه بخش اهدا شد.

در هنگام اهدای جوایز نیز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سید قاسم بی نیاز مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ،سعید معید فر مشاور اجتماعی وزیر راه و شهرسازی و میرزا بابا مطهری نژادمدرس دانشگاه و عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران و از داوران چهارمین جشنواره روابط عمومی ها حضور داشتندو برگزیدگان جوایز خود را دریافت كردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.