| کد خبر: 220604 |

به همت شهرداری اردبیل؛

◄ دبیرخانه کمیسیون ماده 100 راه‌اندازی شد

اردبیل|دبیرخانه کمیسیون ماده 100 به همت شهرداری اردبیل راه‌اندازی شد تا این مجموعه به شکل متمرکز پرونده‌های ارجاعی را مورد رسیدگی قرار دهد.

تین نیوز

اردبیل|دبیرخانه کمیسیون ماده 100 به همت شهرداری اردبیل راه‌اندازی شد تا این مجموعه به شکل متمرکز پرونده‌های ارجاعی را مورد رسیدگی قرار دهد.

شهردار اردبیل در آئین افتتاح دبیرخانه کمیسیون ماده 100 شهرداری اردبیل اظهار کرد: در اجرای نص صریح قانون و با هدف جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احقاق حق شهر و شهرداری کمیسیون ماده 100 فعالیت خود را با شرایط متفاوت انجام می‌دهد تا با اصلاح رویه زمینه کاهش تخلفات ساختمانی فراهم آید.

حمید لطف‌اللهیان خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر و با پیگیری شورا و شهرداری و همراهی مجموعه قضائی استان اهتمام جدی در ساماندهی و رسیدگی سریع و صریح به تخلفات شروع شده تا بستری فراهم آید که در همان مراحل اولیه جلوی تخلفات ساخت و ساز گرفته شود.

وی شیوه برخورد شهرداری را با این تخلفات طبق قوانین و مقررات صریح و مشهود اعلام کرد و گفت: با هدف ارتقای سلامت اداری و رفع نواقصات قرار شد این مجموعه به عنوان دبیرخانه متمرکز کمیسیون ماده 100 راه‌اندازی شود تا با بهره‌گیری از نرم‌افزار طراحی شده در مراحل اولیه جلوی تخلفات و نقض قوانین گرفته شود.

شهردار اردبیل با قدردانی از پیگیری و عنایت رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان در راه‌اندازی این دبیرخانه بیان کرد: سیستم طراحی شده و اصلاح رویه اداری به همراه بهبود شیو‌ه‌‌های کار شرایطی را فراهم می‌آورد تا از ورودی پرونده‌ها به دبیرخانه کمیسیون کاسته شده و در همان مراحل اولیه اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه مورد توجه قرار گیرد.

لطف‌اللهیان از معاونت سیاسی و امنیتی و عمرانی استانداری اردبیل و همچنین سازمان نظام مهندسی در راه‌اندازی این مجموعه قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود مهندسان ناظر و متولیان امر با حساسیت بیشتر از بروز تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند تا کمترین پرونده ورودی به این کمیسیون را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا روز به روز سیستم نرم‌افزاری طراحی شده ارتقا یافته و با کاهش تخلفات ساختمانی سیما و منظر شهری بهبود یافته و شرایط مناسبی را در ساخت و سازهای ایمن و کم خطر شاهد باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.