| کد خبر: 215457 |

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

◄ پیش بینی طرح آبرسانی به ۵۵ روستای گیلان

گیلان|مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستاها از پیش بینی اجرای طرح آبرسانی به 55 روستای گیلان خبر داد

تین نیوز

گیلان| مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستاها از پیش بینی اجرای طرح آبرسانی به 55 روستای گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اعلام این خبر افزود: طی سال ۹۸ تعداد ۳۸ روستا با جمعیت ۱۷۰۴۳ نفر از خدمات آبرسانی بهره مند شدند و با توجه به پیش بینی برنامه های این شرکت در راستای تأمین آب روستاها، آبرسانی به ۵۵ روستا با جمعیت ۳۹۲۶۷ نفر در دستور کار می باشد.

وی همچنین در خصوص اجرای پروژه های فاضلاب در روستاها اظهار داشت: ۳ روستا با جمعیت ۴۳۹۶ نفر دارای سیستم جمع آوری فاضلاب هستند و تاکنون ۸ کیلومتر خط انتقال و ۶۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده است.

مهندس حسینی با اشاره به برنامه های ویژه در راستای کاهش آب بدون درآمد تصریح کرد: میزان آب بدون درآمد استان در بخش شهری ۲۵٫۳۵% و در بخش روستایی ۵۰٫۳۳% می باشد. این درحالی است که هدر رفت آب در بخش شهری ۱۱٫۷% و در بخش روستایی ۲۵% است و در راستای کاهش آب بدون درآمد، شناسایی و رفع نشت در خط انتقال و نشت یابی و رفع نشت در شبکه توزیع آب از اولویت های این شرکت می باشد.

وی در ادامه با اعلام سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ اظهار داشت: مردم عزیز استان برای دریافت خدمات غیرحضوری از قبیل اعلام حوادث آب و فاضلاب ، کیفیت آب ، شکستگی،  پرداخت غیر حضوری، خرید انشعاب آب و فاضلاب ، استعلام کارکرد کنتور در بسته ، شکایات ، انتقادات با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ بصورت ۲۴ ساعته می توانند تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با برشمردن خدمات الکترونیکی این شرکت تصریح کرد: ۲۱ خدمت بصورت الکترونیکی ارائه می شود که شهروندان در صورت داشتن ابزار و امکانات لازم میتوانند از خدمات قابل ارائه بصورت غیر حضوری، بهره مند شوند.

شایان ذکر است این خدمات شامل: خدمات پس از واگذاری انشعاب، درخواست تغییر کاربری انشعاب ، درخواست تغییر قطر انشعاب، درخواست تغییر مشخصات انشعاب، درخواست تغییر واحد مسکونی، درخواست تغییر ظرفیت قراردادی، درخواست تعویض کنتور، درخواست آزمایش کنتور، درخواست اعلام کارکرد کنتور، درخواست تفکیک کنتور ، درخواست تغییر مکان وسایل اندازه گیری ، صورت حساب میان دوره،  بررسی صورت حساب، امکان پرداخت صورت حساب ، پاسخ به استعلام ، مشاهده سوابق، جمع آوری یا ادغام انشعاب، قطع و وصل موقت، پیشنهادات و انتقادات، درخواست واگذاری انشعاب آب، درخواست واگذاری انشعاب فاضلاب می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.