| کد خبر: 188006 |

◄ پیشرفت ۳۵ درصدی در پروژه راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین

پروژه درحال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه درحال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نمین با اعلام این مطلب اظهار داشت: پروژه در حال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول ۲/۴ کیلومتر و عرض سواره ۱۱ متر بوده و کل اعتبار مورد نیاز عرض ۱۱ متر ۵۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرح عملیات اجرا شده در پروژه اشاره کرد و افزود: عملیات خاکبرداری و اجرای هفت دستگاه آبروی دو متری به اتمام رسیده ، همچنین لایه راکفیل به ضخامت ۳۵ سانت اجرا شده و یک لایه خاکریز به ضخامت ۱۵ سانتی متر تا به حال اجرا گریده و کارکرد پیمانکار این پروژه ۸ میلیارد ریال است.

وی در ادامه بازدید از پروژه‌ها، از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق- سولاوبریس- سقزچه بازدیدکرده و اظهار داشت: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق- سولا به طول ۶ کیلومتر بوده که اعتبارات مصوب آن ۲۶۰ میلیون ریال از محل استانی و ۳۰۰۰ میلیون ریال از محل ملی می باشد و در حال حاضر با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه راه روستایی بریس – سقزچه نیز اشاره کرد و افزود: بهسازی راه روستایی بریس – سقزچه به طول۳/۴ کیلومتر و اجرای عملیات خاکی به طور کامل به اتمام رسیده و از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و به زودی شاهد اجرای لایه‌های روسازی در پروژه خواهیم بود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان نمین که در محل فرمانداری شهرستان نمین با حضور مدیران دستگاههای استانی و مسئولان شهرستانی برگزار شد شرکت نمودند.

در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی و هیئت همراه از پروژه‌ها، پیمانکاران پروژه‌های مورد بازدید از میزان فعالیت‌، عملکرد و مشکلات پروژه‌ها گزارشی ارائه کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.