| کد خبر: 149272 |

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل مطرح کرد

آمادگی دستگاه‌های امدادی و عملیاتی اردبیل با آغاز بارش‌های پاییزی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: همه دستگاه‌ها امدادی و عملیاتی باید با تمام امکانات و نیروی انسانی از آمادگی لازم برای ارایه خدمت به شهروندان استان با توجه به شروع فصل سرما و بارش برخوردار باشند.

تین نیوز

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: همه دستگاه‌ها امدادی و عملیاتی باید با تمام امکانات و نیروی انسانی از آمادگی لازم برای ارایه خدمت به شهروندان استان با توجه به شروع فصل سرما و بارش برخوردار باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه صبح امروز در جلسه کارگروه مخاطرات جوی استان اردبیل اظهار داشت: همه دستگاه‌ها امدادی و عملیاتی باید با تمام امکانات و نیروی انسانی از آمادگی لازم برای ارایه خدمت به شهروندان استان با توجه به شروع فصل سرما و بارش برخوردار باشند.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی اخیر در استان اردبیل مبنی بر بارش‌ها و کاهش محسوس دمای هوا بیان کرد: در کنار نیروهای امدادی و خدمات‌رسان باید هم استانی‌ها نیز باید تمهیدات لازم با رعایت نکات ایمنی برای فصل بارش و سرما را مورد توجه قرار دهند.

امامی یگانه گفت: عدم اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها، رعایت موارد احتیاطی هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، توجه به هشدارهای هواشناسی به ویژه توسط کشاورزان، دامداران، عشایر و همکاری با نیروهای امدادی، راهداری ها و عوامل پلیس برای جلوگیری از بروز خسارت و آسیب به شهروندان در فصل سرما و بارش مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: از همه فرمانداری‌ها ،شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه نیز خواسته شده بازگشایی مسیل‌ها، کانال‌ها، پاکسازی معابر و تمهیدات لازم برای تامین سوخت را برنامه‌ریزی کنند تا در موارد لازم با مشکل و نارسایی مواجه نباشیم.

وی افزود:‌ با توجه به هشدارهایی که توسط مدیریت بحران استان ارائه شده به دلیل کاهش دما و بارش باران که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، آبگرفتگی معابر عمومی به ویژه در مناطق شمالی استان پیش‌بینی شده که باید در این مناطق تمامی نیروهای خدمات‌رسانی و عملیاتی از آمادگی لازم برخوردار باشند و نیز  لازم است با توجه به این امر مردم به نکات ایمنی در رانندگی، تردد و محل پارک خودروها دقت داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.