| کد خبر: 185133 |

گرگانرود با ۲ دستگاه "کاتر ساکشن" سازمان بنادر لایروبی می‌شود

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از لایروبی گرگانرود با ۲ دستگاه "کاتر ساکشن" این سازمان خبر داد.

تین نیوز

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از لایروبی گرگانرود با ۲ دستگاه "کاتر ساکشن" این سازمان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا الهیار با بیان این‌که این دستگاه‌های می‌توانند در طول  500 متر همه رسوبات دریا را تخلیه و مسیر آب را باز کند، اظهار کرد:‌ نیاز به لایروبی دهنه گرگانرود جمعه گذشته مطرح و پس از بررسی میدانی و نیاز تجهیزاتی و سپس بررسی امکانات موجود در استان و بنادر همجوار نهایتا روز یکشنبه هماهنگی لازم برای اعزام لایروب مورد نیاز از بندر انزلی هماهنگ شد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه اولین سری تجهیزات شامل یک بیل مکانیکی برای انجام مقدمات ورود لایروب از انزلی وارد منطقه شد و سه شنبه نیز لایروب دمونتاژ شده از طریق خشکی ( به دلیل شرایط جوی و منطقه ای امکان ارسال از دریا نبود) به منطقه رسید و آخر وقت دیروز مونتاژ به اتمام رسید و از امروز عملیات را آغاز کرده است.

وی یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی از نخستین روز های حادثه دو دستگاه بیل‌مکانیکی را برای سرعت در امداد رسانی به منطقه ارسال کرد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به سرعت بالا در مونتاژ دستگاه لایروب  تصریح کرد: این اقدامات با توجه به شرایط منطقه ای و اقلیمی  و تجهیزات خاص و همچنین اخذ مجوزهای مورد نیاز خروج، به واقع رکورد زنی لجستیکی محسوب می شود که توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.