| کد خبر: 55725 |

۷۰ میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت‌

تین نیوز | معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰ میلیارد ریال به راه‌آهن چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.
 
گودرز امیری با اشاره به اینکه 80 کیلومتر از مسیر راه‌آهن شهرکرد- اصفهان 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: تاکنون برای ساخت 17 درصد از این پروژه 7 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در راستای سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد سالانه 100 میلیارد تومان به این طرح اختصاص یابد، افزود: درصورت پرداخت اعتبارات این طرح سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.
 
معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کوریدور شمال و جنوب استان جزء جاده‌های پرتردد است، بیان کرد: 900 نقطه حادثه‌ساز در جاده‌های استان شناسایی شده است.
 
امیری با اشاره به اینکه میانگین هزینه طرح‌های گازرسانی در کشور 6 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: متوسط هزینه هر انشعاب گاز در استان 15 میلیون تومان است.
 
وی با اشاره به اینکه افزایش هزینه‌های گازرسانی در استان سبب کند شدن اجرای طرح‌ها شده است، تصریح کرد: صعب‌العبور بودن راه‌ها یکی از دلایل اصلی افزایش هزینه‌های گازرسانی در استان است.
 
امیری با اشاره به اینکه استان فراهم نبودن زیرساخت‌های مناسب در زمینه توسعه گردشگری در استان است، گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است.
 
وی فراهم نبودن زیرساخت‌های عمرانی و اعتبارات استانی را از جمله دلایل مهم محرومیت و عدم توسعه استان عنوان کرد و گفت: توسعه استان در گرو تأمین زیرساخت‌های عمرانی است.
 
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان از راه‌های ارتباطی مناسب برخوردار نیست، افزود: روستاهای استان دارای راه‌های ارتباطی صعب‌العبور هستند که تعدادی راه‌های ارتباطی در 6 ماه سرد سال مسدود هستند.
 
امیری با اشاره به اینکه روستا‌های استان فاقد سیستم لوله کشی آب هستند، افزود: آب‌رسانی به این روستاها با استفاده از تانکرهای آب انجام می‌شود.
 
وی کمبود اعتبارات را عامل اصلی تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان و تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.