| کد خبر: 50093 |

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان:

به زودی طرح آمار برداری مبدا و مقصد جاده‌های استان همدان اجرا می شود

تین نیوز | مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان همدان از اجرای طرح آمار برداری مبدا و مقصد جاده‌های استان همدان در آینده نزدیك و به صورت همزمان در سراسر کشور، خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان، نصرت ا... حیدری اظهار داشت: این طرح از ساعت شش صبح روز 16اردیبهشت لغایت 20 اردیبهشت با همکاری پیمانکار عملیاتی این طرح اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان كرد : این طرح حدود 10 سال پیش اجرا شده و با توجه به نیاز بازنگری در آمار و اطلاعات، مقرر شد با اجرای طرح آمار برداری مبدا و مقصد ، آمار و اطلاعات جدید در این حوزه جایگزین شود.

وی بیان كرد : ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه درحمل و نقل عمومی از اهداف ویژه اجرای این طرح سراسری است، و پرسشگران در 26 ایستگاه تعیین شده مستقر و علاوه بر تردد شماری پرسش های لازم را نیز در این زمینه انجام خواهند داد.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه ها بیان كرد: یكی دیگر از اهداف بخش تردد شماری در طرح آمارگیری ، رصد سرویس جاده‌های استان است و مقرر شده کلیه وسایط نقلیه شامل تاکسی، وانت بار، مینی بوس، اتوبوس، کامیونت، ادوات کشاورزی و ... به صورت بصری شمارش شوند.

وی تصریح كرد: علاوه بر شمارش بصری در 20 ایستگاه از 26 ایستگاه تعیین شده ؛ تعدادی از انواع وسایط نقلیه مسافری، باری، سواری و شخصی توسط پرسشگرها متوقف شده و سئوالاتی از آنان پرسیده خواهد شد.

حیدری سئوالات پرسشگران را در خصوص وضعیت مالکیت خودرو اعلام كرد و افزود : كلیه اطلاعات خودرو چون شناسه وسایط نقلیه، نوع وسیله نقلیه، شماره پلاک، سال ساخت، شماره کارت هوشمند، سرنشینان خودرو، ظرفیت باری و مسافری، نوع بار نامه و طول مدت سفرو... از رانندگان پرسیده خواهد شد.

حیدری گفت : تردد شماری خودروها به صورت بصری و در تمامی محورهای مواصلاتی انجام خواهد شد، تا اطلاعات به دست آمده نسبت تردد در جاده‌ها ، با اطلاعات تردد شمارهای برخط مشخص شده و برنامه‌ریزی لازم برای ارتقاء سطح سرویس جاده‌ها، تدوین گردد.

گفتنی است : مجری طرح سازمان راهداری و حمل و جاده ای و ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان ها با هم همکاری پلیس راه در اجرای طرح فعالیت خواهند کرد، استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌ها نیز ناظر بر اجرای طرح خواهند بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.