| کد خبر: 42789 |

آغاز عملیات نصب عرشه L. R. T کرمانشاه

تین نیوز | مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه از آغاز عملیات نصب عرشه L.R.T در شهر کرمانشاه خبر داد.
 
سعید سلیم‌ساسانی با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث عرشه L.R.T کرمانشاه از مردادماه سال جاری اظهار کرد: در شش‌ماهه نخست امسال کارگاه ساخت عرشه تجهیز و عملیات ساخت عرشه انجام شد.
 
وی تصریح کرد: از بهمن‌ماه سال جاری نیز عملیات نصب عرشه در مسیر سه راه 22 بهمن تا سه راه کارمندان به طول 5.5 کیلومتر آغاز شده و در حال انجام است.
 
ساسانی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده عملیات ساخت و نصب عرشه در این مسیر باید طی 18 ماه انجام شود که با توجه به شروع کار از مرداد ماه، عملیات نصب عرشه در مسیر مشخص شده تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد.
 
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه در ادامه از اتمام فاز اول مطالعات تونل پروژه L.R.T خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر مراحل انتخاب پیمانکار برای انجام فاز دوم مطالعات تونل در حال انجام است.
 
به گفته ساسانی، بر اساس برنامه زمان‌بندی پروژه، عملیات اجرایی تونل L.R.T به طول 1.5 کیلومتر از سه‌راه 22‌بهمن تا میدان آزادی خردادماه سال آینده آغاز می‌شود.
 
وی با اشاره به وجود دو ایستگاه زیرزمینی در مسیر اجرای تونل، اظهار کرد: انتخاب مشاور برای احداث ایستگاه‌های L.R.T در حال انجام است و عملیات احداث این دو ایستگاه نیز با شروع عملیات اجرایی تونل کلید خواهد خورد.
 
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه پروژه L.R.T قابلیت و توان پیشروی بر اساس زمان‌بندی تعیین شده را دارد، اظهار کرد: در این میان تنها مشکل تامین اعتبارات است که در صورت تامین اعتبارات مناسب، پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی پیش خواهد رفت.
 
وی اعتبار پروژه L.R.T را در سال جاری 32 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: تاکنون 20 میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص شده که به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای پروژه نیست.
 
وی اعتبار این پروژه در لایحه بودجه سال آینده را نیز 43 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این میزان به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی آن نیست.
 
ساسانی با بیان اینکه پروژه L.R.T بزرگترین پروژه در کرمانشاه است، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت همه مسئولین شهر و استان کرمانشاه بتوانیم بودجه و اعتبار لازم برای پیشبرد پروژه را فراهم کرده و آن را بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش برده و تحویل مردم کرمانشاه دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.