| کد خبر: 31103 |

کاهش آمار تصادفات منجر به فوت در شهرستان مه ولات

تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات از کاهش  آمار تلفات جاده‌ای در این شهرستان طی 6 ماه ابتدایی سال جاری خبر داد. 

به گزارش تین نیوز زا روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ،مهندس حسین شیر محمدیان با اعلام این خبر گفت: در 6ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد 60 درصد کاهش فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای مه ولات هستیم. 

وی افزایش اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی‌های مردم راعامل مهمی در کاهش کشته شدگان راه‌ها عنوان کرد وگفت: کاهش  آمار تلفات جاده‌ای در این شهرستان به دلیل  اقداماتی هم چون اجرای گشت‌های تلفیقی با پلیس راه، رفع نقاط حادثه خیز، روکش کردن و تجدید خط کشی محورهای مواصلاتی شهرستان، آشکار سازی نقاط مستعد حادثه برای رانندگان و برپایی کانکس‌های خدمت رسانی به مسافران می باشد.

وی مجموع راه‌های همسنگ شهری و روستایی را در مه ولات 750 کیلومتر عنوان کرد و افزود: حدود 419 کیلومتر راه بین شهری و 331کیلومتر راه روستایی همسنگ در این شهرستان وجود دارد.

شیر محمدیان با اشاره به اینکه بیش از 98 درصد از روستاهای شهرستان مه ولات از نعمت آسفالت با کیفیت برخوردار هستند اظهار داشت: علاوه براین میزان راه آسفالت شده، برنامه‎ریزی لازم اجرای برای آسفالت راههای روستایی دیگر در صورت تامین اعتباری انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات خاطر نشان کرد:ترافیک پایین و کیفیت رویه راه‌های روستایی موجب افزایش تخطی رانندگان از سرعت مطمئنه شده که این خود عامل افزایش تلفات جاده‌های روستایی است.
 وی از پلیس راه استان خواست حسب قول‌های داده شده قبلی با فعال‌سازی پلیس راه روستایی و کنترل سرعت رانندگان این عامل حادثه ساز را مهار کرده تا شاهد کاهش تلفات در راه‌های روستایی باشیم

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.