| کد خبر: 30784 |

توسعه شبکه ریلی در راستای ارایه خدمات مناسب به مردم

تین نیوز | مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قرار داشتن ایستگاه های راه آهن در بهترین نقاط شهری در اكثر شهرهای دنیا اعلام كرد: با توجه به تاكید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر توسعه شبكه ریلی تمام تلاش خود را برای توسعه شبكه راه آهن در كشور و ارایه خدمات مناسب به مردم به كار خواهیم بست .

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محسن پورسیدآقایی مدیر عامل راه آهن پیش به منظور بازدید از طرح‌های شبكه ریلی استان قزوین با بیان اینكه افزایش سرعت قطارها، اصلاح و زیرسازی قطار و دو خطه كردن راه آهن در برخی مسیرها در اولویت برنامه ها قرار خواهد گرفت گفت:در كنار اجرای طرح‌های عمرانی و تعهدات داده شده تلاش می كنیم ایستگاه های راه آهن از قابلیت و ظرفیت بیشتری برای خدمت رسانی به مردم برخوردار شوند و خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.

وی افزود: در حال حاضر با تقاضاهای زیادی در شهرها روبرو هستیم كه عده ای معتقدند ایستگاه های راه آهن موجب دو قسمت شدن شهرها شده و مشكلاتی را برای شهروندان ایجاد كرده اما باید دانست در بسیاری از شهرهای دنیا نیز ایستگاه های راه آهن در بهترین نقاط شهری احداث شده است تا مردم بتوانند به راحتی از خدمات شبكه ریلی استفاده كنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح كرد: با هم تلاش می كنیم با اصلاح و زیباسازی ایستگاه های قطار در شهرها زمینه استفاده بهتر و بیشتر مردم را از راه آهن فراهم كنیم و تلاش می كنیم ایستگاه ها موجب تفكیك شهری نشود.

مدیر عامل راه آهن با اشاره به اینكه شبكه ریلی موجب توسعه استان‌ها و كشور می شود خاطرنشان كرد: با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور همه تلاش خود را به كار خواهیم بست تا با توسعه شبكه راه آهن در كشور خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.

گفتنی است در مراسم بازدید مدیرعامل راه آهن از ایستگاه راه آهن تاكستان ،محمدرضا قربانی مدیرعامل راه‌آهن شمال‌غرب، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین، رجب رحمانی نماینده تاكستان در مجلس شورای اسلامی، حامد مانی‌فر سرپرست اداره كل راه و شهرسازی استان قزوین و ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاكستان وی را همراهی كردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.