| کد خبر: 27973 |

پیشرفت پروژه‌های عمرانی فرودگاه بین‌المللی مشهد

تین نیوز |  مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مشهد از پیشرفت مناسب پروژه‌های تکنیکال بلاک و ساختمان پلیس این فرودگاه خبر داد.

به‌‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی؛ محمدباقر قاسم‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: با گذشت بیش از 4 ماه از آغاز پروژه احداث ساختمان جدید پلیس فرودگاه مشهد؛ این پروژه پیشرفتی 20 درصدی داشته است و در حال حاضر در مرحله تیرریزی سقف‌ها و ساخت ستون‌های قسمت مرکزی پروژه است.

وی همچنین اظهار داشت: احداث ساختمان مذکور به مساحت 2500 مترمربع با هدف ایجاد بنایی وسیع‌تر و با امکانات و تجهیزات پیشرفته برای پلیس فرودگاه صورت می‌گیرد.
قاسم‌زاده گفت: این ساختمان در مقابل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه مشهد در حال احداث است و به لحاظ موقعیت کارگاهی به 3 بلوک تقسیم شده است که در حال حاضر ستون‌های بلوک چپ و بلوک راست نصب شده و در مرحله تیر ریزی سقف این دو بلوک هستیم.
وی افزود: طراحی ستون‌های مورد نیاز برای نصب در قسمت مرکزی کارگاه انجام شده است و هم اکنون این ستون‌ها در کارگاه پروژه در حال ساخت هستند.
گفتنی است؛ طبق اظهارات پیمانکار پروژه مدت زمان اعلام شده برای تحویل این ساختمان حدود 14 ماه کاری اعلام شده است.
قاسم‌زاده در ادامه همچنین از تسریع در اجرای پروژه احداث ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه مشهد خبر داد و گفت: این پروژه بدون وقفه و در حال حاضر با اولویت انجام کار قالب‌بندی و زیرسازی سقف طبقه منهای دو در حال احداث است.
وی اظهار داشت: در ابتدای این پروژه، 2960 مترمربع زمین از کل مساحت پروژه تحویل پیمانکار شده بود که این زمین به 3 فاز تقسیم شده است.
قاسم زاده افزود: در حال حاضر در فازهای 1 و 3 پروژه؛ مشغول بتن‌ریزی پی و بتن‌ریزی دیوارهای حاشیه‌یی و ستون‌ها هستیم و همچنین قالب‌بندی و زیرسازی سقف طبقه منهای دو که در برگیرنده تاسیسات مکانیکی و برقی مورد نیاز کل ساختمان است، در حال اجرا است.
وی افزود: آرماتوربندی پی، در فاز میانی پروژه با سرعت در حال اجرا است و برنامه‌ریزی برای مراحل بعدی نیز صورت گرفته است.
گفتنی است؛ مساحت کل پروژه ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه مشهد 12000 مترمربع است و عملیات احداث این پروژه از اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.