| کد خبر: 271024 |

رشد جا به جایی مسافران شهری و حومه ای راه آهن

راه آهن در جا به جایی مسافران حومه ای ۴۸ درصد و در جا به جایی بین شهری مسافران ۴۳ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

راه آهن افتخار می کند که بتواند خدمت رسانی هرچه بیشتری به مردم عزیز حاشیه شهرهای بزرگ کشور داشته باشد و آنان را بوسیله قطارهای حومه ای ارزان قیمت و ایمن بین منزل تا محل کار یا تحصیل و … خود جابه جا نماید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، این نکته هم قابل توجه است که به لطف الهی در دولت سیزدهم مسافران ریلی هم در بخش بین شهری و هم در بخش حومه ای رشد داشته اند به نحوی که در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ شاهد رشد ۴۸ درصدی در مسافران حومه ای و رشد ۴۳ درصدی در مسافران بین شهری بوده ایم.

تاکید میشود که در همه گونه های حمل و نقلی و در همه جای دنیا معیار بررسی عملکرد حوزه مسافری «تعداد» مسافران یعنی تعداد بلیط های فروخته شده است و استفاده از معیار «نفر – کیلومتر» بعنوان شاخص اصلی سنجش آمار عملکرد حوزه مسافری در دنیا مرسوم نیست.

مضافا اینکه راه آهن دولت سیزدهم از همان مبنایی برای گزارش عملکرد خود استفاده میکند که سالها و دهه هاست که همین مبنا وجود دارد و بدعتی در این خصوص ایجاد نشده است. نمودارهای زیر عملکرد سالانه و همچنین ۹ ماهه حمل مسافر ریلی در سالهای مختلف را نشان می دهد.

مسافران ریلی 1

مسافران ریلی

 

مسافران ریلی 2

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    عجب!
    وقتی آدم بیسواد را منصوب می کنند؛ گعده های چای و نان و پنیر خودش و دوستانش را همه دنیا می بیند!
    بزرگان این صنعت مثل آقای سعیدی، آقای دکتر قربانعلی بیک، آقای مهندس قصابیان، کارشناسان برجسته بخش خصوصی و حتی دولتی می گویند شاخص ارزیابی دقیق هم در ایران و هم در دنیا، «نفر کیلومتر» و «تن کیلومتر» است، بعد این بیسوادها ادعا می کنند که این بزرگان همه دارند اشتباه می کنند!!!!
    خب پس اگر اینطور است و معیار مسافت، معیار مهمی در ارزیابی عملکرد نیست، چرا بلیت تبریز مشهد را به قیمت بلیت تهران ورامین نمی فروشی آقای پرفسور میعاد صالحی؟! وقتی ارزیابی حمل مسافر در مسیر 2 هزار کیلومتری مثل حمل مسافر در مسیر 20 کیلومتری است، شما به چه حقی قیمت این دو مسیر را متفاوت اعلام می کنی؟!!

    در این دنیای پیشرفته خیالی که برای خودت ساخته ای ، خوابهای خوشی می بینی که بزودی تبدیل به کابوس می شود. آن موقع بیدار شدنت سودی به حالت ندارد پرفسور صالحی پارتی دار!

  • محمود 0 0

    شما تین نیوزی ها از صالحی دروغگوترید و نامردتر...

  • ناشناس 0 0

    خسته نباشید و خداقوت