| کد خبر: 256703 |

بیش از ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه های مازندران اصلاح شد

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران از اجرای بیش از ۲۰کیلومتر عملیات روکش آسفالت محورهای اصلی و فرعی استان در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مهرداد زمانی، رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: در دو ماهه سال جاری  ۱۳.۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت تقویتی و اجرای ۶.۷ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در سطح محورهای مواصلاتی شریانی، اصلی و فرعی استان صورت گرفته که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۵۶ درصدی روبرو بوده است .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رییس اداره نگهداری راهها علاوه بر موارد یاد شده افزود: در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به اجرای ۵۰ هزار متر درزگیری و ۴ هزار و ۳۸ تن لکه گیری در برخی از محورهای استان (بر اساس نیاز سنجی و اولویت بندی ) اقدام شده است.

وی ادامه داد: در راستای لکه گیری موضعی و پر کردن چاله ها در سطح جاده های استان، نسبت به استفاده از ۴۵۶ تن آسفالت سرد اقدام شد.

رئیس اداره نگهداری راههای استان تصریح نمود: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد ، در قالب قراردادهای منعقده با پیمانکاران ازجمله ۳ قرارداد لکه گیری و روکش آسفالت محورهای غرب ، مرکز و شرق اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت راههای شریانی و اصلی حوزه استحفاظی استان کرده است.  

وی افزود: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در  محورهای مواصلاتی استان مانند محورهای جواهرده رامسر، نوشهر- رویان، ساری- کیاسر، نکا- ساری و .. و همچنین لکه گیری کلیه محورهای مواصلاتی استان به صورت روزانه ( با استفاده از آسفالت گرم و سرد) صورت گرفته است.

زمانی خاطر نشان ساخت : از خردادماه سال جاری علاوه بر محورهای عنوان شده، لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای کمربندی بابل، سوادکوه، قائمشهر- کیاکلا در دست اجرا است.

وی ادامه داد : با توجه به ویژگی شاخص ترانزیت و توریستی بودن این استان روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.