| کد خبر: 256326 |

نقص فنی مجدد بوئینگ هواپیمایی آسمان این بار در فرودگاه مشهد

هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.

تین نیوز

هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، با نقص مجدد هواپیمایی بوئینگ هواپیمایی آسمان به فاصله ۱۲ ساعت، این بار پرواز مشهد به یزد این شرکت هواپیمایی از مبدا فرودگاه مشهد دچار تاخیر شد.

این هواپیما که روز گذشته به دلیل نقص فنی موتور ۱۲ ساعت در فرودگاه زاهدان زمینگیر بود تا مورد بازبینی قرار گرفت، با انجام چک نهایی و با حدود ۱۲ ساعت تاخیر مسافران را از فرودگاه زاهدان به تهران منتقل کرد.

امروز (یکشنبه) نیز همین هواپیما برای انجام پرواز شماره ۶۱۸ مشهد- یزد با زمان برنامه ای ۱۰:۳۰ تا ساعت تنظیم و انتشار این خبر نتوانسته از فرودگاه مشهد به سمت یزد حرکت کند و مسافران این پرواز بیش از ۳ ساعت است که در انتظار تامین قطعه و تعمیر هواپیما در ترمینال فرودگاه منتظر هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناصر 0 0

    من فقط موندم که چجوری مسئولانی که دم از تعمیر انواع هواپیما میزنن و میگن ما حتی هواپیماهای خارجی هم تعمیر میکنیم چرا نمیتونند هواپیماهای داخل ایران خودمون را تعمیر کنند جدا از اینکه اینهمه هواپیمای جنگی و مسافربری توی فرودگاه های کشورمون زمین گیر و خاک میخورن، البته از قدیم الایام گفتن که ( دروغ گفتن که حناق نیست که توی گلو گیر کند )