| کد خبر: 254827 |

کاهش ۴۷ درصدی زمان تاخیر قطارها در نوروز

مدیرکل راه آهن شمال ۲ میانگین تاخیر کل قطارها را در نوروز امسال ٣.٢ دقیقه اعلام کرد و گفت: مدت زمان تاخیر قطارها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۴٧ درصدی داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال ۲ میانگین تاخیر کل قطارها را در نوروز امسال ٣.٢ دقیقه اعلام کرد و گفت: مدت زمان تاخیر قطارها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۴٧ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال ۲ با اشاره به اینکه در نوروز امسال ١٠٠ هزار و ٨۵١ نفر مسافر توسط ناوگان ریلی اداره کل راه آهن شمال٢ جابجا شده اند، افزود: خوشبختانه استان های گیلان و قزوین به سبب برخورداری از جاذبه های گردشگری فراوان، همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافرین نوروزی بوده که از این میان ۵١ هزار و ۴۰۴ نفر مربوط به استان گیلان و ۴٩ هزار و ۴۴۷ نفر سهم استان قزوین است.

ولدی در ادامه گفت: بی شک استقبال کم نظیر مردم و افزایش ضریب اشغال قطارهای مسافری در ثبت این آمار تاثیر گذار بوده تا جایی که در سال ١۴٠٢ موفق به رشد ١٧ درصدی در زمینه جابه جایی مسافران نوروزی شدیم.

مدیر کل راه آهن شمال٢ خاطر نشان کرد: در ایام نوروز، بیش از ٩٠ رام قطار وظیفه خدمت رسانی به مسافرین عزیز را بر عهده داشته اند که این قطارها از مبادی رشت و قزوین به مقاصد تهران و مشهد مقدس اعزام می شدند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن شمال ۲، ولدی میانگین تاخیر کل قطارها را در ایام نوروز ٣.٢ دقیقه اعلام کرد و گفت: قطعا کاهش ۴٧ درصدی مدت زمان تاخیرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان از تلاش شبانه روزی خدمتگزاران مردم در راه آهن جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.