| کد خبر: 253811 |

در اصفهان صورت گرفت:

◄ اجرای بخشنامه مربوط به کرایه خالص حمل بار پس از پنج سال+ سند

با گذشت نزدیک به پنج سال از مصوبه ۲۰۹ شورایعالی ترابری و در زمان کوتاهی پس از تغییر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، عملیاتی شدن بخشنامه ۹۹.۰۴.۱۴ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ابلاغ شد.

تین نیوز

با گذشت نزدیک به پنج سال از مصوبه ۲۰۹ شورایعالی ترابری و در زمان کوتاهی پس از تغییر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، عملیاتی شدن بخشنامه ۹۹.۰۴.۱۴  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ابلاغ شد. 

به گزارش تین نیوز ، نوید خیرمند راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا در این مورد گفت: این اقدام گرچه با تاخیر انجام شد ولی قطعا نشان از حسن نیت مسئولان ذیربط در خصوص پایان بخشی به ظلمی چند ساله در حق کامیونداران و رانندگان است.

وی در شبکه های اجتماعی اظهار امیدواری کرد در خصوص پارامترهای تشکیل دهنده نرخ شاخص (کمیسیون در آن لحاظ نشده) و حقوق قانونی رانندگان و کامیونداران ؛ مفاد بخشنامه فوق اجرایی گردد.

به گزارش تین نیوز، فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان سرانجام در تاریخ 25 اسفند ماه 1401 اجرای بخشنامه تاریخ 14 تیر ماه سال 1399 را تا این زمان به تاخیر افتاده بود، ابلاغ کرد.

مطابق بخشنامه تاریخ 14 تیرماه 1399 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، نرخ محاسبه شده بر اساس شاخص تن کیلومتر خالص پرداختی به راننده بوده و دیگر مبالغ همچون کمیسیون دریافتی شرکت، عوارض دولتی و ... جداگانه محاسبه و به آن اضافه می شود.

تصویر ابلاغیه راهداری و حمل و نقل جاده ای را در ادامه ببینید:

راهداری اصفهان نامه

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    شوفر فقط اصفهونی. من که تا حالا ندیدم یه شوفر اصفهونی سیگاری باشه!!!! دنیا دو روزه ، جمع کردن اخرش گیره نوه ها میرسه. شهر ژیان. اخ قلبم. ضمنا سال نو به همه شما عزیزان در شبکه خوب تین نیوز شاد باش عرض میکنم و امید سالی بهتر آرزو دارم. همیشه پر خبر باشین از نوع خوب و زیباش مثل همیشه. موفق باشد. علی طیاره دوست