| کد خبر: 253591 |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد؛

آسمان ابری پایتخت/ تهران آخر هفته بارانی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: در مناطقی از غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، شرق و استان کرمان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی را داریم و در استان های ساحلی خزر وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما همراه با بارش باران و ارتفاعات البرز بارش برف رخ می دهد.

گودرزی ادامه داد: فردا چهارشنبه نیز در مناطقی از یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران رخ می دهد و در استان های مرزی شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به وقوع می پیوندد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور که به تدریج در نوار غربی کشور بارش ها آغاز می شود و در شمال خوزستان، ایلام و جنوب لرستان بارش ها شدیدتر است و هم وطنان  عزیز در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید در قزوین و تهران خبر داد و گفت: در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، بارش های پراکنده و در سواحل شمالی کشور رگبار باران و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.

گودرزی توضیح داد: امروز در استان های ساحلی خزر و اردبیل هوا سردتر می شود و این هوای خنک تا روز پنج شنبه ماندگار است.

به گفته گودرزی، امروز و فردا دریای خزر مواج و متلاطم می شود و تهران آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دارد اما در روزهای پایانی هفته در تهران شاهد بارش باران هستیم.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.