| کد خبر: 252731 |

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

مهمترین بحث روابط عمومی «مدیریت ارتباطات بحران» است

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: روابط عمومی وظایف متعددی بر عهده دارد اما در جامعه امروزی مهمترین بحث روابط عمومی مدیریت ارتباطات بحران است.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: روابط عمومی وظایف متعددی بر عهده دارد اما در جامعه امروزی مهم ترین بحث روابط عمومی مدیریت ارتباطات بحران است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی یدالله آقایی صائم مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: روابط عمومی وظایف متعددی بر عهده دارد اما در جامعه امروزی مهم ترین بحث روابط عمومی مدیریت ارتباطات بحران است.

آقایی صائم در چهاردهمین کارگاه آموزشی روسا و مسئولان روابط عمومی شرکت فرودگاه ها که از روز سه شنبه به میزبانی فرودگاه بوشهر آغاز شده است، اظهار کرد: از در شرایط بحرانی و خاص، مدیریت اوضاع توسط مسئولان روابط عمومی می تواند تا حد زیادی آرامش را به مجموعه بازگرداند.

وی با اشاره به تلاش های روابط عمومی شرکت فرودگاه ها از روز آغاز فعالیت تاکنون گفت: این روابط عمومی مسیری بسیار طولانی را برای رسیدن این جایگاه در صنعت فرودگاهی طی کرده و خوشبختانه امروز به جایگاه قابل توجهی دست یافته ایم.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها تصریح کرد: اکنون به نقطه ای رسیده ایم که بزرگان روابط عمومی ایران خواستار برقراری ارتباط با روابط عمومی شرکت فرودگاه ها هستند.

آقایی صائم داشتن خلاقیت و نوآوری را لازمه کار روابط عمومی دانست و گفت: مسئول روابط عمومی علاوه بر داشتن تحصیلات و تخصص باید شور و شوق کار در چنین عرصه دشوار و شبانه روزی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه همکاران روابط عمومی در ستاد و فرودگاه ها باید اقتدار لازم را در کارهایشان داشته باشند، گفت: روابط عمومی باید صاحب نظر باشد تا در تصمیم گیری های مهم دستگاه خود بتواند اثرگذاری کند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها با اشاره به اهمیت داشتن نگرش گسترده در تمام حوزه ها توسط مسئولان روابط عمومی گفت: کارشناسان و مسئولان این حوزه باید نگاه نقادانه و تحلیل گر نسبت به آنچه پیرامونشان اتفاق می افتد، داشته باشند.

آقایی صائم خاطرنشان کرد: روابط عمومی با هنر ارتباطات می تواند نقش موثری در اجرای امورات داشته باشد و مجموعه خود را به پیش براند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در ادامه این کارگاه آموزشی، کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های بوشهر گفت: روابط عمومی با جهاد تبیین می تواند نقش موثری در حل و فصل مسائل دستگاه مربوطه داشته باشد.

وی افزود: یکی از راه های برون رفت کشور از بحران، بحث جهاد تبیین است که تحقق آن تنها با هنر و خلاقیت روابط عمومی امکان پذیر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.