| کد خبر: 251822 |

◄ گذر از تمرکز عملیات به تمرکز سازمانی در فرودگاه ها

بسیاری از فرودگاه ها در سرتاسر جهان از «تمرکز عملیات» به «تمرکز سازمانی» در بخش فرآیندهای جاری (Ad-hoc) رسیده اند.

تین نیوز

بسیاری از فرودگاه ها در سرتاسر جهان از «تمرکز عملیات» به «تمرکز سازمانی» در بخش فرآیندهای جاری (Ad-hoc) رسیده اند.

به گزارش تین نیوز، خلیل الله معمارزاده (محمد معمار) با بیان این مطلب گفت: اکنون تاکید بر عملکرد کل سازمانی فرودگاه ها شامل عملیات هوانوردی، عملیات فرودگاهی، برنامه بهسازی فرودگاه، کارایی بازرگانی و کسب و کار، تسهیلات، تاسیسات، رضایت مسافران و امنیت با استفاده از فناوری برای افزایش این عملکردها به صورت یکپارچه است.

بیشتر بخوانید:

معمار زاده در کانال تلگرامی خود افزود: اولین گام در این مسیر، ایجاد مراکز کنترل عملیات فرودگاه (AOCC) برای استفاده از مزایای سیستم‌ های فناوری اطلاعات، ارتباطات بهینه و هماهنگی برای افزایش ایمنی و اثربخشی عملیاتی است که مفهومی برای آگاهی موقعیتی مشترک و تصمیم گیری مشترک (CDM) در کل اکوسیستم فرودگاه است.

وی عنوان کرد: با این حال امروزه، فرودگاه‌ های پیشرو با تبدیل شدن به فرودگاه‌ های «هوشمند»، با تمرکز بر کل تجربه مسافر، عملکرد تجاری فرودگاه و عملیات به موقع و روان به سطح بالاتری از خدمات دست یافته اند.

این کارشناس تاکید کرد: این مهم شامل اطمینان از داشتن اطلاعات لازم برای تصمیم گیری فردی و شخصی سازی تجربه سفر توسط مسافران عمدتا مبتنی بر گوشی های هوشمند در قالب اپلیکیشن های جامع فرودگاهی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.