| کد خبر: 251292 |

تداوم تاخیر و ابطال پروازها به دلیل بدی آب و هوا؛

پروازهای تهران به ماهشهر، کرمانشاه و آبادان لغو شد

تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب و غرب کشور موجب ابطال چندین پرواز از صبح امروز از مبدأ فرودگاه مهرآباد به دلیل بدی آب و هوای فرودگاه مقصد شد.

تین نیوز

تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب و غرب کشور موجب ابطال چندین پرواز از صبح امروز از مبدأ فرودگاه مهرآباد به دلیل بدی آب و هوای فرودگاه مقصد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، از صبح امروز (سه شنبه ۲۷ دی) پرواز شماره ۵۶۹۵ هواپیمایی آتا در مسیر تهران- آبادان با زمان برنامه ای ۵:۲۰ ابطال شد.

شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز پرواز شماره ۲۸۳ به مقصد کرمانشاه را که قرار بود در زمان برنامه ۶:۳۵ امروز از فرودگاه مهرآباد انجام شود به دلیل بدی آب و هوا باطل کرد.

هم چنین پرواز شماره ۱۲۳۰ قشم ایر در مسیر تهران - ماهشهر با زمان برنامه ۷:۱۵ ابطال شد.

سازمان هواشناسی برای امروز هشدار اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهر و هم چنین اختلال در ناوگان حمل و نقل، رخداد بهمن، خسارت به صنعت کشاورزی و اختلال در انتقالِ منابع انرژی به ویژه برق و گاز را برای چندین استان صادر کرد.

بر اساس اعلام هواشناسی بارش برف، رخداد مه، کولاک برف و کاهش دید امروز در کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شمال و بارش شدید باران در بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب فارس، شمال هرمزگان، کرمان، جنوب خوزستان پیس بینی شده است.

شرکت فرودگاه ها از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه با شماره های ۱۹۹ و شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.