| کد خبر: 251139 |

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

2600 دستگاه ماشین آلات راهداری تاپایان امسال وارد کشور می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران قرار است ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری تا پایان امسال وارد کشور شود.

تین نیوز
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:طبق مصوبه هیئت وزیران قرار است ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه ماشین آلات تاپایان امسال وارد کشور شود.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: استان اردبیل به دلیل دارا بودن پایانه مرزی بیله سوار و جاده ترانزیتی جزء استان های شاخص و مهم کشور است.

داریوش امانی در دیدار با استاندار اردبیل با بیان اینکه اهمیت مرز در توسعه ترانزیت تجاری و اقتصاد کشور بسیار مهم و ضروری است گفت: از این لحاظ استان اردبیل نیز به لحاظ دارا بودن پایانه مرزی بیله سوار جزو استان های مهم و پراهمیت کشور است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی ها، نگهداری راه های اصلی و شریانی جزوه اولویت های اصلی سازمان و وزارت راه و شهرسازی است تصریح کرد:از آنجایی‌که وظیفه نگهداری راههای اصلی و شریانی برعهده ماست اما اعتبارات راههای روستایی برعهده مدیران محلی و استانی است و در این زمینه بایداستانداران در خصوص جذب اعتبارات لازم برای راههای روستایی پیگیری لازم را انجام دهند

معاون وزیر راه و شهرسازی، استان اردبیل را به لحاظ شرایط اقلیمی جزو استان های اولویت دار در تامین ماشین آلات راهداری عنوان کرد و گفت: با توجه به ضرورت و حساسیت موضوع خصوصا در استان های پربارش طبق مصوبه هیئت وزیران قرار است ۲ هزار و ۶۰۰دستگاه ماشین آلات تاپایان امسال وارد کشور شود.

امانی اظهارداشت : لازم است در حوزه راه های روستایی نیز پروژه ها توسط استانداری و اداره کل راهداری اولویت بندی شوند تا در بودجه و اعتبارات سال آینده برای اجرای آنها مساعدت های لازم انجام گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.