| کد خبر: 250715 |

ماسک دوباره در وسایل حمل‌ ونقل عمومی اجباری می‌شود؟

مسئولان حمل و نقل عمومی از جمله هوایی و جاده‌ ای اعلام کردند الزام استفاده از پوشش ماسک با ابلاغ ستاد ملی کرونا، لازم‌ الاجرا می‌شود و در انتظار ابلاغ رسمی این ستاد است.

تین نیوز

مسئولان حمل و نقل عمومی از جمله هوایی و جاده ای اعلام کردند الزام استفاده از پوشش ماسک با ابلاغ ستاد ملی کرونا، لازم الاجرا می شود و در انتظار ابلاغ رسمی این ستاد است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایسنا، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه برگزار شد، بر لزوم رعایت نکات بهداشتی مانند فاصله گذاری و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پرازدحام تاکید شد.

همچنین بهرام عین اللهی -وزیر بهداشت درباره الزام استفاده از پوشش ماسک به ویژه در اجتماعاتی نظیر هواپیما، اتوبوس، قطار، اظهار کرد: به وزیر راه گفتم که هواپیماها مدتی است ماسک نمی دهند و این موضوع را باید الزامی کنند؛ چراکه در هواپیما ویروس در حال گردش است و هوا بیرون نمی رود و در داخل کابین می چرخد. به همین دلیل هم ماسک زدن لازم است.

در این راستا میراکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: نکات کلی به صورت روزمره همیشه رعایت می شود؛ اما تا کنون ابلاغ جدیدی از سوی ستاد کرونا صورت نگرفت است. با وجود این ما مانند سابق تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و هر دستورالعملی که این ستاد بدهد، بر اساس آن مناسب با پروازهایمان، پروتکل لازم را به شرکت ها ابلاغ می کنیم.  

همچنین داریوش باقرجوان  مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: مصوبات ستاد کرونا برای تمام دستگاه ها و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای لازم الاجراست و به محض ابلاغ، به دستگاه ها برای اجرا اعلام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.