| کد خبر: 249841 |

مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی مطرح کرد؛ ​

باز تعریف تهدیدهای صنعت فرودگاه

مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: به دنبال باز تعریف تهدیدات فرودگاهی هستیم.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: به دنبال باز تعریف تهدیدات فرودگاهی هستیم.

به گزارش  تین نیوز  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اکبر حسنی در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست و امنیت فرودگاهی اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، گفت: هم اکنون جنس تهدیدات فرودگاهی نسبت به دهه های اخیر به طور کلی تغییر کرده و در حال حاضر یکی از اولویت های اصلی ما، بازتعریف تهدیدات فرودگاهی با اولویت تهدیدات سایبری است.
وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف اداره حراست در هر فرودگاه، پایش، دیدبانی و نظارت فرایندها در سیستم است که این مهم در سایه همکاری و تعامل با مدیریت، نهادها و ارگان های مستقر در فرودگاه محقق می شود.
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرق با ارائه گزارشی از عملکرد امسال گفت: هم اکنون در حوزه پروازی، آمار پرواز و مسافر جابجا شده از فرودگاه تبریز به رقمی کم سابقه در تاریخ این فرودگاه رسیده است.
آقای رامین آذری افزود: فرودگاه تبریز در بخش پروازهای خارجی رتبه سوم و در بخش پروازهای داخلی رتبه پنجم پرترددترین مسیر فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها را در اختیار دارد.
وی با بیان این که در حوزه عمرانی پروژه های متنوعی در فرودگاه های استان درحال اجرا است، خاطرنشان کرد: اجرای فنس ها و دیواره های حفاظتی فرودگاه های تبریز و سهند و تقویت و اجرای سامانه نظارت تصویری این دو فرودگاه، پروژه های در حال اجرای مربوط به حوزه حراست و امنیت فرودگاهی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.