| کد خبر: 249252 |

رویکرد جدید آگاهی رسانی با تولید محتواهای جذاب و کوتاه

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران از تولید موشن گرافی‌ های حداکثر سه دقیقه‌ ای و پخش از شبکه های ۱ ،۳ و ۵ رسانه ملی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران از تولید موشن گرافی های حداکثر سه دقیقه ای و پخش از شبکه های ۱ ،۳ و ۵ رسانه ملی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آتینا محمدیان روشن گفت: طبق قرارداد بند چ قانون بودجه کشور و طی تفاهم نامه انجام شده با صدا و سیما تاکنون ۴ موشن گرافی با فرمت های پخش تلویزیونی و پخش در سایت ها و فضای مجازی با موضوعات: پیش فروش مسکن ، آشنایی با نوعیت زمین (کمیسیون ماده ۱۲) و مقابله با زمین خواری تهیه کرده ایم که بازخورد خوبی نیز بین مخاطبان در تمام گروههای سنی داشته است.

وی افزود: آگاهی رسانی به شهروندان با تولید محتواهای جذاب از سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و در این خصوص از گزارش عملکرد صرف که جز وظایف ذاتی روابط عمومی ها است کمی فاصله گرفته ایم و به سمت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص قوانین و مقررات پیش می رویم.

محمدیان روشن تصریح کرد: در دور اول و دوم تولید موشن گرافی های کوتاه به سراغ مفاهیم زمین شهری و بخشنامه ها و مقررات املاک و زمین رفته ایم و در دفعات بعدی مفاهیم مسکن، ضرورت نوسازی بافت های فرسوده و ... را در ساخت موشن گرافی ها و استاپ موشن ها لحاظ خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.