| کد خبر: 246691 |

◄ جاسازی عجیب 500 کیلو مواد مخدر در جداره های کف تانکر کامیون+ فیلم

معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف 500 کیلوگرم مخدر شیشه توسط گمرک در مرزهای شرقی خبر داد.

تین نیوز

 معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف 500 کیلوگرم مخدر شیشه توسط گمرک در مرزهای شرقی خبر داد و گفت: این محموله که ششمین محموله بزرگ مکشوفه مواد مخدر توسط گمرک در سال جاری است  روز 13 شهریور توسط همکاران گمرک در مرز ماهیرود کشف شده است.

به گزارش تین نیوز، فریده زبیدی، در خصوص کشف این محموله بزرگ اظهار داشت: از ابتدای امسال پنج محموله بزرگ مواد مخدر که عمدتا محموله های شیشه و از مبدا کشور افغانستان بود توسط گمرک کشف شد که با این کشف، تعداد آن به 6 کشف بزرگ رسید.

وی افزود: محموله های 580 کیلوگرمی، 153 کیلوگرمی، 400 کیلوگرمی، 61 کیلوگرمی و هزار و 118 کیلوگرمی مواد مخدر از ابتدای سال توسط همکاران  گمرک کشف شده بود که با کشف محموله 500 کیلوگرمی شیشه در روز گذشته، ششمین محموله بزرگ توسط گمرک شناسایی و کشف شد.

او تاکید کرد: همکاران ما صبح روز گذشته در گمرک ماهیرود استان خراسان جنوبی موفق شدند از جداره های کف تانکر کامیون ورودی از افغانستان  مقدار 500 کیلوگرم مخدر شیشه را که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود کشف کنند.

معاون گمرک ایران افزود: گزارش های دریافتی از گمرک ماهیرود در خراسان جنوبی، حاکی از آن است که مربی سگ های موادیاب این گمرک، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه 13 شهریور در حین انجام وظیفه و هنگام کنترل و بازرسی یک دستگاه کامیون تانکر سفید رنگ،  به رانندگی تبعه افغانستان با در نظر گرفتن شاخص های خطر و استفاده بهینه از سگ مواد یاب موفق به کشف جاسازی حرفه ای 500بسته مخدر  شیشه به وزن 500 کیلوگرم  از این کامیون  شد.

زبیدی در ادامه گفت: در این کشف حرفه ای و بسیار ظریف، قاچاقچیان تعداد 500 بسته حاوی ماده مخدر شیشه را در فضاهای ذیل تانکر قرار داده بودند که با استفاده از دستگاه برش، جوش کاری و سنگ فرز، قسمت های زیرین تانکر برش زده شده و جاسازی حرفه ای نمایان و کشف شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.