| کد خبر: 241295 |

مسافران تخلفات را گزارش کنند

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: مسافران می توانند تمام تخلف ها و مشکلات اماکن گردشگری و تفریحی ایام نوروز را به این ستاد اعلام کنند.

تین نیوز

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد: مسافران می توانند تمام تخلف ها و مشکلات اماکن گردشگری و تفریحی ایام نوروز را به این ستاد اعلام کنند.

گزارشی از گران‌ فروشی بلیت نداشته‌ایم

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، این ستاد اعلام کرد: شماره تلفن 09629 در سراسر کشور آماده اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایت های همه مسافران است و مسافران می توانند شکایت های خود را از همه اماکن گردشگری، اقامتی و تفریحی به این ستاد اعلام کنند.

این ستاد همچنین از مسافران خواست با توجه به شرایط آب و هوایی، پیش از عزیمت به سفر حتما وضعیت منطقه مقصد خود را در نظر گرفته و استعلام کنند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین اعلام کرد: با توجه به وقوع طوفان در استان های یزد و شرق اصفهان ، مسافرانی که قصد استفاده از کمپ های اقامتی کویری را دارند حتما قبل از سفر وضعیت آمادگی محل اقامتی خود (کمپ) را استعلام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    با سلام شکایت مسافران را ما پهلوی کی باید بگویم